شروع دوباره روند صعودی ریپل؛ آیا پیش‌بینی قیمت ۱۰ دلاری واقعی است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ریپل (XRP) طی دو روز گذشته به صورت مداوم در حال افزایش بوده و بر همین اساس به نظر می‌رسد روند نزولی که از ۱۲ مارس آغاز شده بود، به اتمام رسیده است. طی ۴۸ ساعت گذشته، قیمت ریپل با جهش بیش از ۱۵ درصدی به ۰.۶۱۳۵ دلار افزایش یافته است.

قیمت این ارز دیجیتال، سال گذشته در تاریخ ۱۳ جولای، پس از اعلام حکم دادگاه به نفع ریپل و اوراق بهادار شناخته نشدن توکن XRP، حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافت. اکنون و در سالگرد این اتفاق نیز افزایش قیمت حدود ۱۵ درصدی به وقوع پیوسته است.

همچنین اندیکاتورهای تکنیکال از تمایل قیمت به ادامه صعود حکایت دارند. در همین راستا، در اندیکاتور مکدی (MACD) خط مکدی تقاطعی صعودی با خط سیگنال ایجاد کرده که نشانه‌ای از ادامه روند صعودی است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به علاوه، قیمت XRP طی صعود اخیر خود بر بسیاری از سطوح مقاومتی از جمله خطوط میانگین متحرک غلبه کرده است. این سطوح اکنون به عنوان حمایت عمل خواهند کرد و جلوی سقوط قیمت را خواهند گرفت.

در حال حاضر، نزدیک‌ترین مقاومت در مسیر صعود ریپل، سطح ۰.۶۵ دلار است که در صورت شکسته شدن آن، قیمت می‌تواند تا ۱ دلار افزایش یابد.

در ادامه، تحلیلگران و فعالان بازار منتظر پیروزی نهایی ریپل در پرونده شکایت کمسیون بورس و اوراق بهادار هستند. در صورت وقوع این پیروزی، قیمت ریپل توانایی افزایش تا ۱۰ دلار را نیز خواهد داشت.

راه‌اندازی یک صندوق ETF اسپات ریپل پس از تأیید احتمالی صندوق‌های ETF اسپات سولانا می‌تواند کاتالیزور این افزایش قیمت باشد.


منبع

کوین پدیا




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

احتمال عرضه ETF ریپل در سال ۲۰۲۵؛ این محصول به نفع XRP است یا به ضرر آن؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه با تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد