شرایط خرید اقساطی گوشی بدون ضامن

این روزها خرید کالاهای گران قیمت به یک دغدغه و دریافت وام برای خرید آن‌ها، به یک چالش تبدیل شده است. اما ما در این مقاله به معرفی یک راه‌حل برای خرید قسطی کالا بدون ضامن و به‌سرعت می‌پردازیم.

شما می‌توانید کالاهای مختلفی از جمله گوشی و لپ و تاپ را از دیجی‌پی به صورت اقساط با دریافت اعتبار و از طریق فروشگاه‌های طرف قرارداد با دیجی‌پی خریداری کنید. در ادامه شرایط خرید اقساطی گوشی بدون ضامن از دیجی‌پی را توضیح داده‌ایم، با ما در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

شرایط خرید اقساطی گوشی

یکی از شرایط اصلی ثبت نام در سایت یا نصب اپلیکیشن دیجی‌پی بر روی گوشی است تا بتوانید برای خرید اقساطی گوشی اقدام کنید. اگرچه در این برنامه و سایت شرایط دریافت اعتبار یا خرید اقساطی موبایل به طور کامل ذکر شده است، اما این مطلب هم می‌تواند به طور واضح‌تری اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهد.

اقساط خرید گوشی چند ماهه است؟

برای خرید قسطی تعداد اقساط از ۶ تا ۱۲ ماه است. بر فرض مثال اگر یک گوشی با قیمت 40 میلیون تومان خریداری کرده باشید، هر ماه حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان قسط پرداخت می‌کنید.

تعداد و میزان مبلغ هر قسط به قیمت گوشی و میزان اعتبار دریافت شده بستگی دارد. همچنین دست شما برای تعیین تعداد اقساط باز است و بر حسب توان مالی خود می‌توانید بین 6 تا 12 ماه را انتخاب کنید.

میزان سود خرید گوشی به صورت قسطی

میزان سود خرید گوشی به صورت اقساطی سالیانه 23 درصد محاسبه می‌شود. با توجه به نرخ بالای تورم و افزایش قیمت گوشی همراه می‌توان گفت این میزان سود مقرون به صرفه است. زیرا مجبور به پرداخت یکباره وجه نیستید و می‌توانید در کنار سایر مخارج و هزینه‌های زندگی یک گوشی مناسب هم تهیه کنید.

آیا برای خرید گوشی قسطی باید در فروشگاه حضور داشته باشیم؟

در این روش همه مراحل خرید قسطی گوشی به صورت آنلاین انجام می‌شود و خرید نیازی به حضور شما در فروشگاه یا شرکت دیجی‌پی نیست. همانطور که اشاره کردیم حتی ارائه سفته یا چک صیادی هم به صورت غیر حضوری انجام می‌شود. در مرحله بعد اعتبارسنجی بانکی توسط دیجی‌پی صورت می‌گیرد که در صورت خوش حساب بودن، قادر به خرید اقساطی گوشی خواهید بود.

نیاز به ضامن، چک و سفته برای خرید قسطی

داشتن ضامن برای خرید گوشی به هیچ عنوان لازم نیست و برای ارائه چک یا سفته هم می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید:

دریافت ضامن برای خرید گوشی 

خرید گوشی به صورت قسطی، بدون نیاز به ضامن انجام می‌شود. بسیاری از فروشگاه‌ها بدون ضامن هیچ کالایی را به صورت قسطی عرضه نمی‌کنند. در واقع ضامن تضمین می‌کند شما اقساط گوشی را به موقع پرداخت می‌کنید. اما چون پیدا کردن ضامن معتبر کار بسیار دشواری است دیجی‌پی این شرایط را برای مشتریان آسان کرده است.

خرید با ضمانت سفته یا چک صیادی بنفش

چک صیادی بنفش و سفته به عنوان ضامن شما برای خرید گوشی به صورت اقساطی است. حتی در این روش نیاز به حضور شما در شرکت دیجی‌پی و تحویل چک و سفته نیست و می‌توانید آن را به صورت آنلاین ارائه دهید. چک بنفش جدیدترین نوع چک است که دیجی‌پی به دلیل آسان بودن این روش را برای فروش اقساطی گوشی انتخاب کرده است.

امکان خرید اقساطی گوشی بدون ضامن از چندین فروشگاه

از آنجا که فروشگاه‌های زیادی با دیجی‌پی قرارداد همکاری دارند شما می‌توانید گوشی مورد نظر خود را به صورت قسطی از این مراکز تهیه کنید. در زیر تعدادی از این فروشگاه‌ها معرفی شده‌اند:

  • موبایل 140
  • فراکو
  • نسیه‌لند
  • آوانید
  • زیترو
  • بروموبو
  • بانی‌نو
  • تکنولایف

با مقایسه قیمت گوشی‌های همراه در هر یک از این فروشگاه‌ها قادر به خرید یک محصول با قیمت مناسب‌تر نیز خواهید بود.

مزیت‌های خرید گوشی اقساطی

به جای خرید یک گوشی ارزان قیمت با وجه نقد می‌توانید یک گوشی مدل بالاتر و بهتر را به صورت قسطی خریداری کنید. مهم‌ترین مزیت روش خرید اقساطی گوشی بدون ضامن این است که بدون هیچگونه پرداخت وجهی در همان ابتدا قادر به خرید یک گوشی خوب خواهید بود.

اقساط گوشی هم بعد از یک ماه شروع می‌شود و بنابراین اگر در زمان خرید هیچ پولی نداشته باشید، باز هم می‌توانید گوشی قسطی بخرید.

مهم‌ترین مزیت‌های خرید گوشی به صورت قسطی عبارت است از:

  • بدون نیاز به ارائه حضوری سفته یا چک
  • بدون نیاز به ضامن
  • خرید قسطی به صورت آنلاین و بدون حضور شما
  • تعیین اقساط براساس میزان اعتبار یا هزینه گوشی
  • امکان خرید هر نوع گوشی (میان رده، پرچم‌دار، پایین رده) از هر برندی که بخواهید.
  • امکان خرید گوشی از فروشگاه‌های مختلف طرف قرارداد دیجی‌پی و امکان مقایسه بین قیمت‌ها

فرض کنید به یکباره گوشی شما خراب شده است و پول خرید یک گوشی خوب را ندارید. در این مواقع مجبورید با همان اندک دارایی خود یک گوشی ارزان بخرید که قابلیت‌های زیادی ندارد. در حالی که می‌توانید با شرایط آسان خرید اقساطی از دیجی‌پی گوشی مورد نظر خود را تهیه کنید.

تفاوت خرید اقساطی و خرید اعتباری

شرایط دریافت اعتبار با خرید اقساطی گوشی با همدیگر متفاوت است که در زیر به تفاوت‌های هر دو روش پرداخته‌ایم:

خرید اقساطی  دریافت اعتبار از دیجی‌پی
مبلغ خرید یا دریافت اعتبار 10 تا 40 میلیون تومان 300 هزار تومان تا 10 میلیون تومان
تعداد اقساط برای بازپرداخت از 6 الی 12 ماه 1 تا 4 ماه
سود سالیانه 23 درصد بدون سود
ضمانت بدون ضامن با سفته و یا چک صیادی بنفش بدون ضامن با سفته و یا چک صیادی بنفش
قابل خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با دیجی‌پی از فروشگاه‌های طرف قرارداد با دیجی‌پی

شما می‌توانید با دریافت اعتبار از دیجی‌پی بخشی از هزینه خرید یک گوشی مناسب از فروشگاه‌های طرف قرارداد با دیجی‌پی را بپردازید.

همچنین با خرید اقساطی گوشی می‌توانید بخش زیادی از هزینه خرید یک گوشی پرچم‌دار یا هزینه کامل یک گوشی میان رده را پرداخت کنید.

میزان اعتبار برای خرید اقساطی گوشی

میزان وام و اعتبار از دیجی‌پی با هزینه خرید گوشی اقساطی متفاوت است:

  • خرید اعتباری: اگر بخواهید از دیجی‌پی اعتبار دریافت کنید، میزان آن بین 300 هزار تومان تا 10 میلیون تومان تعیین شده است که سطح آن به تعداد تراکنش‌های شما بستگی دارد. هر چقدر تعداد تراکنش‌های بیشتری در برنامه دیجی‌پی داشته باشید و از طریق این برنامه هزینه‌های خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد را بپردازید، سقف دریافت اعتبار بالاتر می‌رود. با دریافت اعتبار 10 میلیون تومانی از دیجی‌پی می‌توانید بخشی از هزینه خرید یک گوشی میان رده را نیز بپردازید.
  • خرید قسطی یا وام فوری: اگر می‌خواهید برای مثال گوشی قسطی بخرید، می‌توانید یک گوشی با قیمت 10 تا 40 میلیون تومان بخرید . برخی از گوشی‌های پرچم‌دار برندهای شیائومی و سامسونگ با همین قیمت در بازار عرضه می‌شوند که در این صورت قادر به خرید قسطی یکی از آن‌ها خواهید بود.

در آخر

اگر قصد خرید یک گوشی مناسب را دارید و فکر می‌کنید قادر به پرداخت همه هزینه آن به صورت یکجا نیستید، دیجی‌پی کار را برایتان آسان کرده است. به طوری که می‌توانید از طریق این برنامه و با افزایش تراکنش‌های خود در این برنامه میزان اعتبارسنجی خود را بالا ببرید و در نهایت بهترین گوشی را به صورت اقساطی بخرید.

در صورت سوالات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی دیجی‌پی تماس بگیرید.


هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چشم‌انداز دقیق برش فلزات با دستگاه‌های لیزر

در دنیای پرشتاب صنعت، دستگاه برش لیزر فلزات به مشابه یك عصای جادویی عمل می‌کند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد