شایعه: ساخت بازی 5 The Sims لغو شده است!

برای همه کسانی که با اشتیاق منتظر جدیدترین نسخه از سری بازی‌های «سیمز» (The Sims) هستند، خبر ناگواری وجود دارد: اسناد لو رفته نشان می‌دهند که توسعه بازی متوقف شده است. این شایعه می‌گوید که ساخت بازی 5 The Sims که مدتی پیش تایید شده بود، اکنون لغو شده است.

توسعه‌ی Sims 5 برای اولین بار رسماً در نشست «پشت صحنه‌ی سیمز» تایید شد. تحت نام پروژه‌ی «رنه» (Rene) – که اشاره‌ای به رنسانس و تجدید حیات است – اولین عناصر گیم‌پلی نمایش داده شدند، که شامل دکوراسیون‌های داخلی دقیق و گزینه‌های تعاملی بود.

تیم «مکسیس» (Maxis)، که پیش از این نیز روی قسمت‌های قبلی این سری کار کرده بود، مسئول توسعه بود. آخرین نسخه سیمز قرار بود توسط EA منتشر شود.

سیمز 5 قرار بود هم برای کامپیوترهای شخصی و هم دستگاه‌های موبایل ساخته و به عنوان یک بازی رایگان منتشر شود. به این صورت که بازی اصلی رایگان بوده اما تعداد زیادی از محتوای قابل خرید (DLC) به آن اضافه می‌شد. با این حال، به نظر می‌رسد که این طرح به نتیجه‌ای نخواهد رسید. اخیراً چندین عکس از صفحه‌های Imgur پیدا شده‌اند. یکی از آن‌ها بخشی از رزومه یک توسعه‌دهنده در مکسیس است که نشان می‌دهد ساخت بازی The Sims 5 متوقف شده است.

اولین تصویر، فهرستی از بازی‌هایی را نشان می‌دهد که توسعه‌دهنده روی آن‌ها کار کرده است. در بالای لیست، بازی Sims 5 با یادداشت «لغو شده» قرار دارد. بر اساس تصاویر دیگر، که به نظر شرح وظایف شغلی می‌آیند، طراح ارشد بازی تلاش‌های خود را به سمت Sims 4 معطوف کرده و هنرمند اصلی شخصیت‌ها نیز کلاً از سمت خود کناره‌گیری کرده است. این امر به فرضیه‌ای منجر می‌شود: طرفداران هرگز شاهد عرضه‌ی Sims 5 نخواهند بود. تا به امروز، هیچ بیانیه‌ی رسمی از سوی EA یا Maxis ارائه نشده است.

جالب است که «پارادوکس اینتراکتیو» اخیراً توسعه محصول رقیب خود «زندگی به سبک تو» را نیز متوقف کرده است. این بازی در مارس 2023 رونمایی شد، اما توسعه آن از آن زمان به بعد متوقف شده است. دلیلی که توسعه‌دهندگان ارائه داده‌اند، «شکست واضح» در برآورده کردن هم شرایط خودشان و هم انتظارات جامعه بوده است.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد