شایعه ساخت اثر جدید توسط خالقان L.A. Noire تکذیب شد

استودیوی Video Game Deluxe در واکنش به شایعه ساخت بازی جدید توسط خالقان بازی L.A. Noire بیانیه‌ای صادر و این موضوع را تکذیب کرد.

دیروز شاهد خبری بودیم مبنی بر اینکه یک آهنگساز استرالیایی ادعا کرده است خالقان بازی L.A. Noire در حال کار روی یک اثر جدید هستند که Sowden House نام دارد و اتفاقاتش مشابه آن بازی در دهه ۴۰ میلادی می‌گذرد.

اما حالا با انتشار یک بیانیه توسط استودیوی Video Game Deluxe متوجه شدیم این قضیه صحت ندارد. این استودیو اعلام کرد کاری که این آهنگساز استرالیایی برای آن موسیقی ضبط کرده است، هیچ ارتباطی با اعضای سابق استودیوی Team Bondi یا بازی L.A. Noire ندارد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

ما به صورت انحصاری روی پروژه‌هایی برای راکستار کار می‌کنیم. ما سفارش ساخت تعدادی موسیقی برای یک پروژه واقعیت مجازی را به یک آهنگساز محلی با نام Freyja Garbett دادیم که چند سال پیش بین پروژه‌هایمان روی آن کار می‌کردیم. این پروژه بر اساس یک پرونده از بازی (واقعیت مجازی) L.A. Noire بود که نهایت در بازی اصلی قرار نگرفت، اما بیشتر از هر چیزی یک دموی فنی بود. ما هیچ ایده‌ای نداریم که آیا این دمو رنگ عرضه را به خود خواهد دید یا خیر، اما ما تصمیم به تکمیل سفارش موسیقی گرفتیم تا یک آهنگساز محلی را حمایت کنیم.

استودیوی Video Game Deluxe سابقه ساخت نسخه واقعیت مجازی بازی L.A. Noire را دارد. برای همین هم این آهنگساز تصور می‌کرد که روی یک بازی جدید از خالقان این اثر کار می‌کند. اما حالا با این بیانیه و شفاف‌سازی استودیو فهمیدیم که اثر تازه‌ای در کار نیست.


منبع: https://vigiato.net/p/481576

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی Forza Horizon 5 به ۴۰ میلیون بازیکن رسید

در همان حال که استودیو Playground Games آماده می‌شود تا Forza Horizon 4 را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *