شایعه در شهر؛ پیشنهاد قابل توجه سپاهان برای جذب ستاره پرسپولیس

بدون تردید یکی از بهترین خارجی های تاریخ لیگ برتر، اوستون اورونوف وینگر ازبکستانی پرسپولیس بوده است. ستاره ۲۴ ساله پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل راهی پرسپولیس شد، آنقدر درخشید که یکی از اصلی ترین عوامل پرسپولیس در راه قهرمانی مجدد در لیگ برتر بود. این ستاره تکنیکی سال آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد و بند فسخی هم در قرارداد این بازیکن وجود ندارد.

با این حال عملکرد درخشان اوستون طوری بود که هر روز به جمع مشتریان این بازیکن اضافه می شود. به غیر از الاتفاق عربستان که بر اساس اعلام رسانه های این کشور مشتری جدی اورونوف به حساب می آید، حالا شایعه شده سپاهان هم یکی دیگر از تیم هایی است که به شدت به دنبال خرید اورونوف از پرسپولیس است و در این راه پیشنهاد جالی هم به پرسپولیس داده است. شایعه شده باشگاه سپاهان برای جذب اورونوف پیشنهاد داده که ۳ بازیکن تیمش را به سرخ پوشان پایتخت خواهد داد تا ستاره ازبکستانی پرسپولیس را به خدمت بگیرد.

پیام نیازمند، فرشاد احمدزاده و رضا شکاری ۳ ستاره سپاهان هستند که این باشگاه برای جذب اورونوف پیشنهاد داده و می خواهد در ازای جذب اورونوف آن ها را به پرسپولیس بدهد. احمدزاده یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس به حساب می آید که با این باشگاه به توافق هم رسیده ولی به دلیل مشکلات مربوط به رضایتنامه هنوز نتوانسته پرسپولیسی شود. نیازمند هم با توجه به جدایی بیرانوند از پرسپولیس پیشنهاد جالبی بود که بتواند پرسپولیسی ها را راضی به انجام این معامله کند.

آخرین نفر هم رضا شکاری بود که چند سال مورد توجه پرسپولیس قرار داشت ولی نتوانست راهی این تیم شود. در واقع اگر چنین پیشنهادی از سوی سپاهان داده شده باشد، آن ها دقیقا دست روی نقاط ضعف پرسپولیس گذاشتند و خیلی دقیق پست های مختلف این تیم را بررسی کردند. حال باید دید واکنش دو باشگاه به این شایعه که به صورت جدی در شهر پیچیده چیست و آیا باشگاه پرسپولیس حاضر است فوق ستاره خود را در ازای گرفتن ۳ بازیکن سپاهان از دست بدهد یا خیر.  

بیشتر بخوانید: علی علیپور در راه باشگاه پرسپولیس


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پشت پرده ماندن نویدکیا در مس/ پاسخ منفی به پیشنهاد ۳۰ میلیاردی

به گزارش خبرورزشی، همکاری سرمربی مس رفسنجان با این تیم برای فصل آینده هم ادامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *