شایعات به یک تغییر بزرگ در گیم‌پلی GTA VI اشاره می‌کنند

در حالی که همه ما بی‌صبرانه منتظر جی تی ای VI هستیم، یک شایعه جدید در سطح اینترنت پخش شده که به ایجاد یک تغییر بزرگ اشاره دارد. طبق این شایعه گیم‌پلی GTA VI میزبان یک تغییر بزرگ می‌شود و تجربه متحول شده‌ای ارائه می‌دهد.

تریلر بازی جی تی ای ۶ که در دسامبر ۲۰۲۳ منتشر شد حسابی مورد بررسی قرار گرفت و ما در حال حاضر تقریبا فریم به فریم آن را حفظ هستیم. حال به تازگی شایعه‌ای به وجود آمده که یک نکته جدید از تریلر مذکور را استخراج می‌کند. طبق این ادعا گیم‌پلی GTA 6 یک تغییر بزرگ خواهد داشت و شامل عناصر کوآپ (Co-op) می‌شود؛ به گونه‌ای که بتوان بخش داستانی را به اتفاق دوستان تجربه کرد.

یکی از موسسین راک‌استار در حال ساخت جی تی ای خاص خود است

این در حالی است که بیش‌تر نسخه‌های جی تی ای روی روایت‌های تک‌نفره تمرکز داشتند. علاوه بر این به غیر از GTA V که از سه پروتاگونیست استفاده می‌کرد، تمامی نسخه‌های جی تی ای گیم‌پلی را حول محور یک پروتاگونیست اصلی می‌چیدند. حال با توجه به اطلاعات نسخه جدید جی تی ای هم راه GTA V را در پیش می‌گیرد و بیش از یک پروتاگونیست داستانی خواهد داشت. گیمرها می‌توانند در طی داستان این اثر مورد انتظار کنترل دو شخصیت جیسون و لوسیا را به دست بگیرند.

حال یکی از طرفداران ادعا می‌کند که طبق اطلاعات لو رفته گیم‌پلی GTA VI براساس عناصر کوآپ طراحی شده است. این فرد توضیح می‌دهد:«در حالی که مجموعه Grand Theft Auto همیشه یک تجربه تک‌نفره بوده است، کلیپ‌های لو رفته به احتمال گیم‌پلی Co-op میان دو شخصیت اصلی جی تی ای ۶ اشاره می‌کنند.» منظور او از کلیپ‌ها لو رفته به هک سرورهای راک‌استار مربوط می‌شود که بر اثر آن حجم زیادی از اطلاعات مخفی این شرکت لو رفت.

ظاهرا یک نفر کنترل لوسیا را به دست می‌گیرد و گیمر دیگر کنترل جیسون را

اما آیا واقعا نیازی به چنین تغییری وجود دارد؟ شرکت راک‌استار گیمز همیشه بهترین تصمیم‌های ممکن را می‌گیرد و به ندرت می‌توان از ساخته‌های آن ایراد گرفت. بنابراین اگر آن‌ها در بازی جدید به سراغ گیم‌پلی کوآپ بروند دلایل منطقی خود را دارند. اما اصل ماجرا این است که حجم بیش‌تر طرفداران منتظر یک تجربه تک‌نفره، درگیر کننده و عمیق هستند. اضافه شدن عناصر کوآپ در بخشی از جنبه‌ها تجربه نهایی را لذت‌بخش‌تر می‌کنند، اما از عمق و درگیر کننده بودن پایه گیم‌پلی می‌کاهند.

صحبت‌های مربوط به گیم‌پلی GTA VI تنها شایعه جدیدی نیست که در مورد این بازی مورد انتظار وجود دارد. یک یوتیوبر معروف با نام LegacyKillaHD به تازگی ادعا کرده که از هویت بازیگران شخصیت‌های داستان خبر دارد. او می‌گوید با توجه به یک سری منبع مطمئن او به این نتیجه رسیده که صداگذاری شخصیت جیسون برعهده دیلن رورکه و صداگذاری شخصیت لوسیا برعهده مانی ال. پرز است.

رسمی: تاریخ عرضه جی تی ای ۶ مشخص شد؛ پاییز سال آینده

تنها نکته دیگری که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که طبق اطلاعات رسمی خود شرکت راک‌استار گیمز بازی جی تی ای ۶ در پاییز ۲۰۲۵ منتشر می‌شود. بدین ترتیب فاصله زیادی تا تجربه آن نداریم و باید تنها کمی بیش از یک سال دندان روی جگر بگذاریم. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: AryNews


برترین بازی‌های ۲۰۲۴ با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *