سینما نجات پیدا می‌کند: ادی مورفی تائید کرد شرک ۵ و اسپین‌آف خره در راه‌اند

احتمالا شما هم این‌طرف و آن‌طرف شنیده‌اید که شرک ۵ وفیلم جداگانه‌ای با محوریت کاراکتر خره ساخته می‌شود. خب، خبر خوب…ادی مورفی هم این خبر را تائید کرد. کمی بیشتر از یک‌سال از این‌که مدیر کریس ملادری (Chris Meledrandr) گفت مذاکرات و صحبت‌های اولیه را شروع کرده‌ایم می‌گذرد و حالا تائید ادی مورفی را هم داریم تا مطمئن شویم فیلم‌ها در راه هستند. اما مورفی در صحبت‌هایش به کالیدر گفته بود: «کار روی شرک ۴ یا ۵ را چندماه قبل شروع کردیم. من این کار را انجام دادم و صحنه اول را ضبط کردم و امسال بالاخره این کار را انجام خواهیم داد و تمامش می‌کنیم. شرک به زودی عرضه می‌شود و خره هم فیلم جداگانه خودش را خواهد داشت. بله، سراغ خره هم می‌رویم. پس هم روی شرک کار می‌کنیم و هم روی فیلم خره.»

خیلی وقت است که صحبت‌هایی درمورد شرک ۵ به گوش می‌رسد، سال‌هاست که  Illumination می‌گوید چرخ‌های پروژه درحال چرخیدن‌اند. اما خب بیشتری به گوش نمی‌رسید و خیلی از طرفداران عملا ناامید شده بودند. از آن‌جایی که به نظر می‌رسد ادی مورفی برای صداپیشگی نقش خره برگشته، پس شاید دور از ذهن نباشد که حدس بزنیم مایک مایرز (Mike Myers) هم برای نقش شرک برمی‌گردد و کامرون دیاز (Cameron Diaz) هم برای نقش فیونا. از آن‌جایی‌که فیلم جداگانه گربه چکمه‌پوش هم موفق بود، پس احتمالا باید انتظار حضور آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) را هم داشته باشیم. شاید در بین همه این شخصیت‌ها شما هم به بیسکوئیت زنجبیلی فکر می‌کنید و دلتان می‌خواهد کونارد ورنون (Conrad Vernon) برای صداگذاریش برگردد.

شرک ۱ سال ۲۰۰۱ برای اولین بار روی پرده رفت و تبدیل به بخشی از تاریخ انیمیشن شد. این فیلم اولین جایزه آکادمی اسکار برای فیلم‌های انیمیشنی را هم دریافت کرد. موفقیت این فیلم باعث شد که سه دنباله برایش ساخته شود، به علاوه دو اسپین‌آف، موزیکالی در برادوی و البته پارک تفریحی و ترن هوایی با تم شرک. در این بین قلب بسیاری از بچه‌ها و بزرگ‌تر‌ها را در سراسر جهان را هم تسخیر کرد. البته هنوز تاریخی برای اکران شرک ۵ مشخص نشده است و ادی مورفی هم در صحبت‌هایش اشاره‌ای به این موضوع نکرد. اما اگر می‌خواهید مورفی را ببینید، فیلم جدیدش Beverly Hills Cop: Axel F. سوم جولای روی نتفلیکس می‌آید.

منبع: Games Radar


بهترین بازی‌های Play Station One


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *