سیستم همراهان در رد دد ردمپشن ۲ می‌توانست به جذاب‌تر شدن بازی کمک کند

به‌تازگی یکی از بازیکن‌های Red Dead Redemption 2 ویدیویی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد در صورت وجود سیستم شخصیت‌های همراه در این بازی، جذابیت داستان و گیم‌پلی می‌توانست بیشتر از این باشد. البته بازی رد دد ردمپشن ۲ یک تجربه فراموش نشدنی را ارائه می‌کند، اما اگر راک‌استار چنین مکانیکی را به بازی اضافه می‌کرد، احتمالاً مورد استقبال بازیکن‌ها قرار می‌گرفت.

بازی رد دد ردمپشن ۲ به عنوان یک پیش‌درآمد برای بازی اول این مجموعه منتشر شد. داستان بازی درباره داچ وندر لیند و گروهش بود که در آمریکا به دنبال تصاحب فرصت‌های تازه بودند. این گروه علاوه بر آرتور مورگان شامل شخصیت‌های خاطره‌انگیز دیگری مثل جوزیا ترلونی، مایکا بل، سایمون پیرسون و دیگران می‌شد که برخی از آنها محبوبیت زیادی در بین طرفداران پیدا کردند. در حالی که داستان این بازی به بهترین شکل ممکن روایت شد، اما یکی از بازیکن‌های رد دد ردمپشن ۲ معتقد است که وجود سیستم همراهان می‌توانست داستان بازی را جالب‌تر کند.

یکی از کاربران وبسایت ردیت به نام Itchy-Engine6605 ویدیوی بالا را منتشر کرده که در آن اعضای گروه وندر لیند در کنار یکدیگر اسب سواری می‌کنند. آرتور مورگان در وسط گروه قرار گرفته و سایر اعضا نیز در دو طرف او هستند. با اینکه لحظات مشابه زیادی در طول بازی اتفاق می‌افتند، اما این کاربر با اشاره به همین ویدیو توضیح می‌دهد که وجود سیستم همراهان در رد دد ردمپشن ۲ می‌توانست تجربه این بازی را بهتر کند. البته در بازی ماموریت‌های جانبی زیادی وجود دارند که اطلاعاتی درباره اعضای گروه ارائه می‌دهند، اما وجود یک سیستم همراهان می‌توانست به بازیکن‌ها اجازه دهد که این شخصیت‌ها را بهتر بشناسند. همچنین وجود عناصر نقش‌آفرینی باعث می‌شد که بازیکن‌ها در دنیای وسترن رد دد ردمپشن ۲ به شکل عمیق‌تری غوطه‌ور شوند.

اسب‌های بازی رد دد ردمپشن ۲ باید الهام‌بخش نسخه بعدی باشند

بازی‌هایی مثل Fallout 4 و Mass Effect 3 و همچنین Skyrim دارای سیستم همراهان کاملی هستند. در این بازی‌ها، شخصیت‌های همراه می‌توانند با تصمیمات بازیکن موافقت یا مخالفت کنند و با توجه به نوع گفتگو، دیالوگ‌های متفاوتی را ارائه دهند.

با توجه به شخصیت‌های منحصربه‌فردی که در بازی رد دد ردمپشن ۲ وجود دارند، اضافه شدن سیستم همراهان می‌توانست دیالوگ‌های بازی را به مراتب جذاب‌تر کند. البته بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از باگی که در بازی وجود دارد، یک یا چند شخصیت را با خودشان همراه کنند، اما این شخصیت‌ها کاری جز دنبال کردن بازیکن انجام نمی‌دهند.

از آنجایی که بازی رد دد ردمپشن ۲ به ندرت آپدیت‌های بزرگ دریافت می‌کند، بعید است که در آینده چنین سیستمی به بازی اضافه شود. با این حال در نسخه PC با استفاده از ماد می‌توان قابلیتی مشابه سیستم همراهان را به بازی افزود. با نصب این ماد، بازیکن‌ها می‌توانند شخصیت‌هایی مثل خاویر، جان، بیل و هوسیا رو با خودشان همراه کنند. البته چون این قابلیت در نسخه اصلی بازی وجود ندارد، طبیعتاً ممکن است دارای ایرادات و کمبودهایی باشد.

منبع: Gamerant


بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میز گیم فوتبالی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا انتخاب بازیگر مرد آهنی برای شخصیت دکتر دووم مناسب خواهد بود؟

شرکت مارول در خبری هیجان‌انگیز و جنجالی اعلام کرد که رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد