سیتی برای ستاره پرتغالی به سیم آخر زد


کد خبر : 2053875 |
20 تیر 1403 ساعت 10:40 |
959 بازدید |

0
دیدگاه

دوئل 120 میلیونی با پاریس


سیتی و پاریس دوئلی برای خرید ژوائو نوس از بنفیکا شروع کرده‌اند و قهرمان لیگ برتر ممکن است به رقم 120 میلیون یورو نیز نزدیک شود.

به گزارش “ورزش سه”، در تابستان امسال، پاری سن ژرمن و سیتی می‌خواهند خط هافبک خود را تقویت کنند و اولویت نیز ژوائو نِوس است اما اولین هر دو پیشنهاد باشگاه توسط بنفیکا رد شده است.

نوس یکی از جواهرات جدید فوتبال جهان است. هافبک پرتغالی (19 ساله) تنها نقطه خوب و امیدبخش فصل سخت بنفیکا بود. عملکرد او توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی از جمله پاری سن ژرمن و سیتی و منچستریونایتد را به خود جلب کرده است. بر اساس برخی شنیده‌ها سران پاریسی تقویت خط هافبک با خرید او را در اولویت خود قرار داده‌اند. اما در این مورد، کار سخت خواهد بود چون بنفیکا به سخت‌گیری در فروش بازیکنانش معروف است و با رقمی گران پدیده‌هایش را می‌فروشد. 

باشگاه پرتغالی حاضر به مذاکره نیست و فقط با دریافت مبلغ 120 میلیون یورو بند فسخ می‌توان نِوس را جذب کرد.

هر دو باشگاه پی اس جی و سیتی رقم 80 میلیون یورو را برای او پیشنهاد داده‌اند که بلافاصله رد شد. رقمی که به نظر برای نِوس معقول و منطقی است ولی بنفیکا روی 120 میلیون یورو اصرار دارد. نشریه رکورد نوشته است که سیتی می‌خواهد پیشنهاد دوم گران‌تری بدهد و حال باید دید پاریس چه واکنشی نشان خواهد داد.


منبع :www.varzesh3.com

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

 جمهوری‌خواهان برای استیضاح «کامالا هریس» خیز برداشتند

  عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا همزمان با افزایش حملات این حزب علیه «کامالا هریس» اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *