سگ یا گربه؟ رقابت داغ در دنیای میم‌کوین‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار میم کوین‌ها در ماه‌های اخیر رونق گرفته و ارزش کل آن از مرز ۶۰ میلیارد دلار گذشته است. در این میان رقابت داغی بین میم‌های سگ و گربه شکل گرفته است.

با این حال، میم‌های سگی پیشتاز هستند و بازیگرانی مانند دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) به لطف جامعه قوی و حمایت افراد مشهور، سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار دارند.

در طرف مقابل، میم‌های با تم گربه نیز کم‌کم سر بر می‌آورند. پاپ‌کت (POPCAT)، کت این ا داگ ورلد (MEW) و ماگ کوین (MOG) نمونه‌هایی از این کوین‌ها هستند که به لطف افزایش ارزش و جلب توجه سرمایه‌گذاران، تیتر اخبار شده‌اند.

چت جی‌پی‌تی (ChatGPT)، پیش‌بینی نتیجه این رقابت را به دلیل نوسانات بالای این نوع ارزها، بسیار دشوار می‌داند. نوسانات بالا، نقش جامعه و ترندهای شبکه‌های اجتماعی در محبوبیت این کوین‌‌ها، این پیش‌بینی را به نوعی گمانه‌زنی تبدیل می‌کند.

از نظر چت جی‌پی‌تی، عوامل دیگری مانند پیشرفت‌های تکنولوژی، قوانین و مقررات، همکاری‌های استراتژیک و بازاریابی نیز می‌توانند بر موفقیت میم کوین‌ها تأثیرگذار باشند.

در حال حاضر، از نظر ارزش بازار میان برترین میم‌کوین گربه‌ای (پاپ‌کت) و برترین میم‌کوین سگی (دوج‌کوین)، فاصله زیاد ۲۲ میلیاردی وجود دارد، اما ماهیت پویای این بخش، امکان هر گونه غافلگیری را در بر دارد.

فراتر از گربه و سگ، پپه (PEPE)، میم کوین با تم قورباغه نیز در روزهای اخیر توجهات را به خود جلب کرده است. پپه تنها در ۷ روز گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته ست. روند صعودی اخیر پپه، احتمال صدرنشینی آن در بخش میم‌کوین‌ها تا پایان سال ۲۰۲۴ را پررنگ می‌کند.

با این حال به دلیل ماهیت سفته‌بازی و نوسانات شدید در حوزه میم کوین‌ها، برای ورود به این بخش و سرمایه‌گذاری روی میم‌ها، احتیاط لازم را داشته باشید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سگ یا گربه؟ رقابت داغ در دنیای میم‌کوین‌ها! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازگشت خریداران به بازار سگ کلاهدار؛ چرخه صعودی میم‌کوین‌ها هنوز تمام نشده!

زمان مطالعه: 2 دقیقه کاهش قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر، موجب سقوط بازار کریپتو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *