سگا تاریخ انتشار بازی Sonic X Shadow Generations را اعلام کرد

سگا به طور رسمی تاریخ انتشار بازی Sonic X Shadow Generations را اعلام کرد. این بازی در تاریخ 25 اکتبر برای Xbox Series X/S ،Switch ،PS4/5  Xbox One و PC منتشر خواهد شد. سگا همچنین تأیید کرد که نسخه‌های PS5 و PS4 این بازی درای محتوای انحصاری، شامل انیمیشن‌های Extended Prologue با صحنه‌های حذف‌شده، خواهند بود.

نسخه Digital Deluxe این بازی به بازیکنان امکان می‌دهد سه روز زودتر این بازی را تجربه کنند. همچنین Digital Deluxe Edition  شامل پوسته و شخصیت اضافی برای Shadow، پوسته Terios، بسته BGM، کتاب دیجیتالی، موسیقی متن دیجیتالی و امتیاز مهارت برای Sonic Generations است.

Sonic X Shadow Generations یک نسخه به روز شده از پلتفرمر Sonic Generations در سال 2011 است. نسخه جدید یک ریمستر کامل از Sonic Generations است که شامل تصاویر بصری ارتقا یافته و محتوای جدید و همچنین کاراکتر جدیدی با نام Shadow خواهد بود. بازی جدید سونیک در دو سبک گیم‌پلی اجرا می‌شود: کلاسیک که بیشتر به صورت side-scrolling است و مدرن که دارای مراحل سه بعدی است.

در توضیحات سگا آمده است: به عنوان Shadow در یک کمپین داستانی کاملاً جدید بازی کنید که دارای توانایی‌هایی است که قبلاً دیده نشده است. اسرار پنهان را در یک جهان گسترده کشف کنید و قدرت‌های جدیدی را برای مقابله با Black Doom و نجات جهان، آزاد کنید.

The post سگا تاریخ انتشار بازی Sonic X Shadow Generations را اعلام کرد appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *