سپاهان مذاکره با جواد نکونام را تکذیب کرد/ منتظریم مورایس برگردد، طبق لیست او خرید می‌کنیم

در حالی که شایعه شده پس از اعلام انصراف خوزه مورایس از همکاری با سپاهان، جواد نکونام به گزینه اصلی این باشگاه تبدیل شده است، یکی از مدیران باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرورزشی اعلام کرد سپاهانی‌ها منتظر بازگشت مورایس به اصفهان هستند.

به گزارش خبرورزشی، طی دیروز و امروز برخی صفحه‌های بی‌نام و نشان مجازی ادعا کردند در پی اعلام انصراف ژوزه مورایس از هدایت سپاهان، اصفهانی‌ها سراغ جواد نکونام رفته‌اند اما یکی از مدیران ارشد سپاهان در گفت‌وگو با خبرورزشی ادعا کرد سپاهان هیچ پیشنهادی به نکونام ارائه نکرده و تنها واسطه‌ای که خود را یکی از نزدیکان نکونام معرفی می‌کرد از طرف او به ما پیشنهاد کرد با نکونام کار کنیم.

به گفته این مدیر سپاهان، این واسطه اصرار داشت جلسه‌ای با حضور نکونام و مدیران سپاهان برگزار شود ولی اصفهانی‌ها اعلام کردند هیچ تمایلی به همکاری با نکونام ندارند و منتظر بازگشت مورایس هستند.

این مدیر سپاهان تاکید کرد؛ یارگیری طبق لیست مورایس در حال انجام است و مورایس هم نظارت نامحسوسی روی روند مذاکرات دارد. امیدواریم مورایس به اصفهان برگردد و حداقل یک فصل باقی مانده از قرارداد خود را به عنوان سرمربی روی نیمکت سپاهان سپری کند.

بیشتر بخوانید: جواد نکونام، بیانیه حمایتی را نپسندید؛ گلایه نزدیکان سرمربی استقلال از باشگاه!


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آخرین وضعیت قایدی برای حضور در استقلال/ هنوز منتفی نیست!

به گزارش خبرورزشی، استقلال برای تقویت تیم فصل گذشته قصد جذب مهدی قایدی را دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *