سوپر اسپرت وحشی بی ام و M3 CS با 710 اسب بخار قدرت معرفی شد

11 تیر 1403 ساعت 21:05

شرکت تیونینگ جی پاور (G-Power) از نسخه تقویت شده خودرو بی ام و M3 CS با قدرت بالا و کیت فیبر کربنی منحصربه‌فرد رونمایی کرد.

بی ام و M3، یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت خودروساز آلمانی است که از زمان عرضه در اولین نسل خود همواره از فروش خوبی نیز بهره‌مند شده است. حال شرکت تیونینگ جی پاور که سابقه درخشانی در عرصه تقویت و تیونینگ محصولات BMW دارد، از جدیدترین پروژه تیونینگ خود که بی ام و M3 CS نام دارد رونمایی کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی این خودرو همراه ما باشید.

نگاهی به بی ام و M3 CS؛ اسب وحشی باواریایی‌ها

بر اساس اعلام شرکت جی پاور، نسخه CS خودرو مذکور علاوه بر تیونینگ پیشرانه، یک کیت بدنه اسپرت به‌همراه کاپوت فیبرکربنی را نیز دریافت می‌کند. همچنین بال عقب خودرو نیز از کربن ساخته شده تا وزن خودرو را پایین و مقاومت آن را بالا ببرد. برای M3 CS، اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب جدیدی طراحی شده تا زیبایی آن را دوچندان کند.

تیونر مذکور همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچی دو رنگ به‌همراه کالیپرهای ترمز طلایی و دیسک چرخ‌های کربن سرامیکی را به این خودرو اضافه کرده تا حس و حال یک خودرو گران قیمت و پر سرعت را تداعی کند. قرار است بی ام و M3 سی اس تنها به مدت یک سال و با تیراژ کمتر از ۲ هزار دستگاه تولید شود. بدین ترتیب، این خودرو با قیمتی فضایی در بازار جهانی به فروش خواهد رسید.

مشخصات فنی بی ام و ام 3 سی اس

نسخه عادی بی ام و M3 از یک پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو با قدرت 543 اسب بخار و گشتاور 650 نیوتن‌متر بهره می‌برد. اما نسخه تیون شده جی پاور با بهره‌گیری از همان پیشرانه و تغییرات روی انجین، بهینه‌سازی نرم‌افزاری، به‌کارگیری سیستم اگزوز جدید و سیستم انتقال قدرت، قدرت ۷۱۰ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون‌متر را تولید می‌کند که این ارقام نشان‌دهنده افزایش ۱۶۷ اسب بخاری قدرت و ۲۰۰ نیوتون‌متری گشتاور نسبت به نسخه استاندارد هستند. با وجود گیربکس اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک، این اسب سرکش می‌تواند پرفورمنس فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

بی‌ام‌و M3 CS جی پاور هم‌اکنون می‌تواند به سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت برسد که بالاتر از سقف سرعت حدود ۳۰۰ کیلومتر در ساعت نسخه استاندارد است. شتاب این نسخه نیز هنوز مشخص نیست، اما نسخه استاندارد این خودرو در عرض ۳.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. پکیج تیونینگ جی پاور، ترکیبی از قدرت و کیفیت است و این موضوع در تریم کابین آن که ترکیبی از فیبر کربن و آلکانتارا است نیز احساس می‌شود. مجموع این فاکتورها حس و حال یک سدان لوکس و مدرن به آن می‌بخشد.

ویدیو مرتبط

همچنین بخوانید: بی ام و در ساخت خودروهای جدید خود از هیوندای کپی می‌کند بی ام و M5 مدل 2025 با طراحی تهاجمی جذاب و پیشرانه پلاگین هیبرید جدید معرفی شد بی ام و X3 M با تیونینگ منهارت، یک اسب وحشی 650 اسب بخاری است + عکس


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت جدید خودرو اطلس اعلام شد

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، بر اساس جدیدترین لیست قیمت محصولات سایپا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *