سونی دو مدیر عامل را به جای جیم رایان معرفی کرد

کمپانی Sony Interactive Entertainment آقای Hermen Hulst و آقای Hideaki Nishino را به‌عنوان مدیرعامل جدید پلی‌استیشن معرفی کرده است و از اول ژوئن ۲۰۲۴ جانشین جیم رایان می‌شوند.

Hulst که پیش از این رئیس استودیوهای پلی استیشن و رئیس Guerrilla Games بود، مدیر عامل گروه تجاری جدید استودیو خواهد شد که مسئول تمام محتوای بازی‌های پلی استیشن و همچنین ارائه فرنچایزهای آن به رسانه‌های جدید مانند فیلم و تلویزیون است.

Nishino که قبلاً SVP گروه SIE بود، به عنوان مدیر عامل گروه تجاری پلتفرم SIE منصوب خواهد شد که او همچنان مسئول فناوری، محصولات، خدمات و تجربه پلتفرم و همچنین روابط ناشر و توسعه دهنده ثرد پارتی خواهد بود. همچنین مسولیت عملیات تجاری، از جمله فروش و بازاریابی سخت افزار، خدمات و تجهیزات جانبی، نیز بر عهده‌ی Nishino خواهد بود.

Hiroki Totoki که از زمان خروج جیم رایان به عنوان مدیر عامل موقت SIE فعالیت می‌کند، علاوه بر نقش رئیس، مدیر ارشد مالی و مدیر مالی شرکت سونی، به عنوان رئیس SIE نیز خدمت خواهد کرد. سونی گفت که Nishino و Hulst به Totoki گزارش خواهند داد و قصد همکاری نزدیک دارند.

مدیرعامل موقت Totoki گفت: سرگرمی تعاملی سونی یک تجارت پویا و رو به رشد است که تجربیات سرگرمی باورنکردنی را از طریق محتوا و فناوری ارائه می‌کند. این دو رهبر مسئولیت‌های روشنی خواهند داشت و جهت گیری استراتژیک را مدیریت خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که تمرکز شرکت بر تعامل با کاربران فعلی پلی استیشن و گسترش تجربیات به مخاطبان جدید باقی می‌ماند.

Nishino اظهار داشت: ما به ارتباط بین بازیکنان و سازندگان از طریق محصولات، خدمات و فناوری در سطح جهانی ادامه خواهیم داد. ما همیشه در تلاش هستیم تا با نوآوری در هر زمینه‌ای در Sony Interactive Entertainment، جامعه خود را بزرگتر کنیم. من مفتخرم که در کنار Hermen به چنین نقش مهمی منصوب شدم. با همکاری بیشتر با هم، در موقعیتی قرار می‌گیریم که تجربه‌های باورنکردنی را برای مخاطبان در حال گسترش در حال حاضر و در آینده ایجاد کنیم.

Hulst افزود: من از اینکه گروه تجاری استودیو را رهبری می‌کنم هیجان‌زده هستم و به موفقیت خود با پلی‌استیشن 5 ادامه می‌دهم و در عین حال برای آینده آماده می‌شوم. صنعت بازی‌های ویدیویی یکی از بزرگ‌ترین صنایع سرگرمی در جهان است و بر پایه تلفیق محتوا و فناوری بنا شده است و من مشتاقانه منتظر کم رنگ شدن مرزهای بازی و سرگرمی هستم.

سونی در سپتامبر گذشته اعلام کرد که جیم رایان، که از سال 2019 مدیر عامل SIE بود، پس از تقریباً سی سال فعالیت در کسب و کار پلی استیشن، تصمیم به بازنشستگی در مارس 2024 گرفته است.

 

The post سونی دو مدیر عامل را به جای جیم رایان معرفی کرد appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *