سونی تولید یک فیلم لایو اکشن اسپایدرمن را آغاز کرده است

با ارجاع به دانسته‌هایی که همه ما از این موضوع داریم، کار شرکت سونی با اسپایدرمن به پایان نرسیده است. شایعات می‌گویند که این شرکت به تازگی توسعه یک فیلم لایو اکشن جدید را آغاز کرده که روی یکی از شخصیت‌های برجسته فرنچایز تمرکز دارد.

در طی سال‌های اخیر شرکت مارول و دنیای سینمایی مارول استفاده  بیش‌تری از مرد عنکبوتی کرده و این موضوع غیرقابل انکار است. اما با این حال به نظر می‌رسد که سونی تصمیم عقب‌نشینی در سر نمی‌پروراند. آنطور که شایعات ادامه می‌کنند سونی مشغول ساخت یک فیلم لایو اکشن جدید اسپایدرمن و ایده‌های جاه‌طلبانه‌ای هم برای این پروژه دارد. آنچه که بحث را جذاب‌تر می‌کند این است که شرکت مذکور می‌خواهد برای اولین بار نسخه لایو اکشن یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های خود را روی پرده سینما بیاورد.

داستان آلتیمیت اسپایدرمن نحوه به وجود آمدن اسم مرد عنکبوتی را مشخص می‌کند

در حال حاضر شرکت مارول در تکاپو است تا چهارمین فیلم مرد عنکبوتی نسخه تام هالند را بسازد. در همین حین سونی هم قدم‌های رو به جلویی بر می‌دارد و می‌خواهد روندی را در پیش بگیرد که احتمالا طرفداران انتظار آن را ندارند. طبق گفته‌های جف اسنایدر به عنوان یکی از اینسایدرهای معروف دنیای سینما، سونی می‌خواهد نسخه لایو اکشن مایلز مورالس را در فیلم بعدی اسپایدرمن خود به تصویر بکشد. در این نقطه از زمان خبر نداریم که مایلز قرار است فیلم خاص خود را داشته باشد یا در فیلم اختصاصی یک شخصیت دیگر حضور پیدا کند. هر یک از این دو اتفاق رخ دهد برای طرفداران جذاب است و آن‌ها را به وجد خواهد آورد.

سونی از مایلز مورالس اولین بار در انیمیشن اسپایدر-ورس استفاده کرد که خیلی سریع به محبوبیت رسید. این انیمیشن که شامیک مور در طی آن صداگذاری مایلز را برعهده داشت، هم فروش خوبی تجربه کرد و هم مورد تحسین منتقدین و فصل جوایز قرار گرفت. به همین دلیل ساخت یک نسخه لایو اکشن از این شخصیت اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد. البته این اولین دفعه‌ای نیست که در مورد فیلم لایو اکشن نسخه سیاه‌پوست اسپایدرمن می‌شنویم. امی پاسکال که سمت تهیه کنندگی را برعهده دارد، چند سال پیش علاقه شرکت سونی به فیلم لایو اکشن مایلز مورالس را تایید کرد.

شامیک مور، گوینده مایلز مورالس در اسپایدر-ورس، گزینه مناسب و محتملی برای فیلم لایو اکشن این شخصیت است

همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم مشخص نیست که مایلز فیلم خاص خود را دارد یا قرار است در فیلم اختصاصی یکی از شخصیت‌های دیگر در دنیای اسپایدرمن سونی حضور داشته باشد. هرچند که هر دو گزینه محتمل هستند، گزینه دوم و پیوستن او به فیلم یکی دیگر از شخصیت‌های SSU محتمل‌تر به نظر می‌رسد. بدین ترتیب مایلز هم ممکن است در فیلم لایو اکشن جدید اسپایدرمن حضور داشته باشد یا به فیلم اسپایدر-گوئن بپیوندند؛ فیلمی که چند وقت پیش شایعاتی مبنی بر آن در فضای اینترنت پخش شد.

جف اسنایدر در حین ارائه اطلاعات جدید خود در مورد بازیگر احتمالی مایلز مورالس صحبت نکرد؛ اما گفت که سونی در حال جست و جو برای پیدا کردن گزینه مناسب است. با این حال شامیک مور که در انیمیشن اسپایدر-ورس در قالب مایلز به هنرنمایی پرداخت گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. او علاوه بر صدا و ظاهر مناسب برای ایفای این نقش علاقه خاصی هم به آن دارد و پیش از این علاقه‌اش برای حضور در فیلم لایو اکشن این شخصیت را رسانه‌ای کرده بود. در همین حین هیلی استینفلد که در انیمیشن اسپایدر-ورس نقش اسپایدر-گوئن را برعهده داشت علاقه مشابهی از خود ابراز کرده و دوست دارد در یک فیلم لایو اکشن هم در قالب Spider-Gwen حاضر شود.

کازپلی سوپریور اسپایدرمن جنجالی‌ترین نسخه پیتر پارکر را نشان می‌دهد

حالا که دنیای اسپایدرمن سونی (SSU) عملکرد خوبی نداشته و باعث به وجود آمدن آثار ضعیفی شده است، این تصمیم‌ها منطقی به نظر می‌رسد. شاید این شرکت با اضافه کردن شخصیت‌های مورد بحث به داستان بتواند از این مرداب خارج شود و به روزهای اوج خود بازگردد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GameRant


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تهیه‌کننده متال گیر از تمایلش برای همکاری دوباره با هیدئو کوجیما می‌گوید

هیدئو کوجیما ۹ سال پیش کمپانی کونامی و مجموعه متال گیر (Metal Gear) که خودش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *