سونی بتای آخر هفته بازی Concord را برای همه اعضای PS Plus باز کرده

سونی آخر هفته Beta Early Access بازی Concord را برای تمام اعضای پلی استیشن پلاس باز کرده است. پیش از این، تنها کسانی که شوتر لایو سرویس را از قبل سفارش داده بودند، قرار بود به پلی‌تست دسترسی داشته باشند. با این حال، سونی امروز گفت که اکنون نسخه بتا را برای همه اعضا باز می‌کند.

Concord Beta Early Access آخر هفته برای PS5 و PC فردا، جمعه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد. کاربران پلی استیشن می‌توانند بازی را از امشب ساعت ۲۰:۳۰ پیش دانلود کنند. بتای عمومی هفته آینده، از پنجشنبه تا یکشنبه برای همه در دسترس خواهد بود.

نسخه بتا دارای سه حالت است – Clash Point، Trophy Hunt و Cargo Run – همچنین تمام ۱۶ کاراکترلانچ آنلاک شده و برای شخصی‌سازی در دسترس هستند.

کسانی که در نسخه بتا شرکت کنند، جوایز مختلف درون بازی برای نسخه کامل دریافت خواهند کرد. یک Frog Weapon Charm، یک Star Flare Icon و Business Card.

اولین عنوان از استودیوی Firewalk پلی استیشن در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) برای PS5 و PC منتشر خواهد شد. Concord یک شوتر تیمی 5v5 است که در آن بازیکنان به‌عنوان «Freegunners» به رقابت می‌پردازند و باید با تیم‌های مقابل مبارزه کنند.

Firewalk همچنین برنامه‌هایی برای کسب درآمد را تایید کرده است. در یک مصاحبه ویدیویی با VGC، استودیو به واکنش شدید به تریلر رونمایی از بازی در جریان State of Play پرداخت.


منبع: https://vigiato.net/p/482608

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فروش هدست PSVR 2 بیش از ۲۳۰۰ درصد افزایش یافته است

سونی به تازگی تصمیم به کاهش قیمت هدست واقعیت مجازی PSVR 2 گرفته و این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد