سونی بازی جدید Astro Bot را معرفی کرد

سونی این بازی را با نام Astro Bot در تاریخ 6 سپتامبر برای کنسول PS5 منتشر خواهد شد. اگرچه Astro Bot این روزها یک شخصیت محبوب پلی استیشن است، عنوان جدید Astro Bot اولین بازی full-price و غیر VR این شخصیت است.

این شخصیت برای اولین بار در Playroom ظاهر شد، مجموعه ای از مینی بازی‌های AR که از قبل روی کنسول‌های PS4 بارگذاری شده بودند تا توانایی های کنترلر DualShock 4 و دوربین پلی استیشن را به نمایش بگذارند. به دنبال آن در Playroom VR، مجموعه دیگری برای PlayStation VR عرضه شد که شامل یک بازی پلتفرم مختصر به نام Robot Rescue بود. بعدا ابن بازی با قیمت کامل به نام Astro Bot Rescue Mission، که یک بازی انحصاری PlayStation VR بود، عرضه شد.

با این حال، محبوب ترین ظاهر این شخصیت به عنوان ستاره و قهرمان بازی Astro’s Playroom است، این بازی برای نمایش فناوریهای نسل جدید در کنسول PS5 گنجانده شده است. این بازی یکی دیگر از پلتفرمرهای سه بعدی است که برای نمایش ویژگیهای کنترلر DualSense طراحی شده است و مملو از ارجاعات به بازی‌ها و سخت افزارهای قبلی پلی استیشن است.

Nicolas Doucet، مدیر استودیو در وبلاگ رسمی پلی استیشن گفت: ما به نظرات شما گوش دادیم و اکنون، Astro در یک ماجراجویی فضایی بسیار بزرگ، بزرگترین ماجراجویی فضایی تا به امروز، بازگشته است. در این بازی کاملاً جدید، شما 6 کهکشان و بیش از 80 سطح را در جستجوی خدمه پراکنده Astro کشف خواهید کرد و میتواند به هر سیاره منحصربه‌فرد شیرجه بزنید، از جنگل‌های سرسبز، سواحل شنی، آتشفشان‌های داغ گرفته تا مکان‌های شگفت‌انگیزتر مانند ساعت شنی غول‌پیکر یا تاج درختی که آواز می‌خواند. در طول این ماجراجویی حماسی، Astro با دوستان زیادی از دنیای پلی‌استیشن متحد می‌شود. این تریلر تنها چند مورد را نشان می‌دهد و امیدواریم که همه طرفداران پلی‌استیشن را خوشحال کنیم و چه کسی می‌داند، شاید این بار، این شخصیت‌ها نقش مهم‌تری در نجات دنیا داشته باشند؟

 

The post سونی بازی جدید Astro Bot را معرفی کرد appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر رزیدنت اویل 1 ریمیک با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5

در این نقطه از تاریخ حدود سه دهه از عرضه اولین نسخه فرنچایز رزیدنت اویل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *