سونی از پروژه‌ی MENA Hero برای حمایت از بازی‌سازان خاورمیانه رونمایی کرد

شرکت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) به تازگی از پروژه‌ی MENA Hero رونمایی کرده است که در واقع نسخه‌‌ای از پروژه‌ی هیرو برای خاورمیانه و شمال آفریقا است.

هدف این پروژه شناسایی توسعه‌دهندگان محلی‌ بااستعداد و حمایت از آن‌ها در ارائه‌ی تجربیات جذاب به جوامع جهانی بازی است. سونی در حال حاضر این پروژه را در چین و هند به جلو برده است و China Hero Project از تعدادی پروژه‌ی قابل توجه توسعه‌دهندگان چینی، از جمله F. I. S. T.: Forged in Shadow Torch و ANNO: Mutationem در کنار بازی‌های آینده مانند EVOTINCTION ،Lost Soul Aside ،Convallaria و AI-LIMIT پشتیبانی کرده است.

پروژه‌ی India Hero Project نیز اولین فهرست آثار خود را در اوایل سال جاری اعلام کرد که شامل بازی‌هایی از جمله Meteora: The Race Against Space Time ،Requital: Gates of Blood و مواردی نظیر SURI: The Seventh Note بود که رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۵ را به عنوان پلتفرم هدف خود در نظر گرفته‌اند.

حال گفتنی است که از طریق پروژه‌ی MENA Hero، سونی امیدوار است با توسعه‌دهندگان بازی در منطقه‌ی شمال آفریقا و خاورمیانه، رشد و نوآوری ایجاد کند. این پروژه از توسعه‌دهندگان بازی مستقر در عربستان سعودی، امارات متحده‌ی عربی، بحرین، عراق، کویت، عمان، قطر، اردن، مصر، مراکش و تونس پشتیبانی می‌کند اما مطابق انتظار خبری از ایران نیست.

سونی در حال حاضر درخواست‌های ارسالی را از توسعه‌دهندگان بازی مستقر در منطقه‌ی شمال آفریقا و خاورمیانه می‌پذیرد. این پروژه از سوی سونی ظاهرا قصد دارد که به رشد توسعه‌دهندگانی که از بودجه‌ی کافی برخوردار نیستند کمک کند و از طرف آثار انحصاری پلی‌استیشن را بیش از پیش خواهد کرد. در نهایت باید دید که این آثار تا چه حد می‌توانند اسم و رسمی برای خود ایجاد کنند.

منبع: Gematsu


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ببینید؛ بردگیم جدید سایبرپانک ۲۰۷۷ در ۱۰ دقیقه هزینه‌ی ساخت خود را جمع‌آوری کرد

کمپین سرمایه‌گذاری یک بازی رومیزی کاملا جدید با محوریت سابرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk ۲۰۷۷)، در عرض …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد