سونی آداپتور PlayStation VR2 را برای رایانه شخصی معرفی کرد

سونی آداپتور  هدست PlayStation VR2 را برای رایانه شخصی معرفی کرد. این اعلامیه چند ماه پس از آن منتشر شد که سونی فاش کرد که در حال کار بر روی ساخت این آداپتور است تا این هدست را با رایانه شخصی سازگار کند. این آداپتور در 7 آگوست با قیمت 59.99 دلار / 59.99 یورو / 49.99 پوند در خرده فروشیهای منتخب عرضه خواهد شد.

سونی گفته است که ویژگی‌هایی مانند HDR، بازخورد هدست، ردیابی چشم، adaptive triggers ​​و haptic feedback (غیر از رامبل) هنگام بازی در رایانه شخصی در دسترس نخواهند بود.

بازیکنان به یک کابل DisplayPort و همچنین یک حساب کاربری در Steam و یک رایانه شخصی نیاز دارند. سیستم مورد نیاز برای PlayStation VR2:

در ماه اکتبر، Eric Lempel، معاون ارشد و رئیس بازاریابی جهانی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، VR را یک تجارت معنادار برای این شرکت توصیف کرد، اما افزود که VR هنوز به پتانسیل خود نرسیده است. Lempel گفت: VR برای ما مهم است. VR می‌تواند در نوآوری به ما کمک کند. VR هرگز تنها راهی که مردم بازی می‌کنند نخواهد بود، اما خوشحالم که در آن هستیم. تجربیات بسیار خوبی وجود دارد و مصرف کنندگان واقعاً آن را دوست دارند. اما این یک تجارت نوپا برای ما است.

 

The post سونی آداپتور PlayStation VR2 را برای رایانه شخصی معرفی کرد appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *