سوره درمان فوری دندان درد: ذکر جادویی دندان درد!

سوره درمان فوری دندان درد: شاید شما هم درمورد اثرات شفابخش آیان قرآن کریم و سوره برای شفای دندان درد و یا آیه درمان دندان درد شنیده اید. از دعای درمان سریع دندان درد و دعای دندان درد حضرت زهرا(س) میگذریم چراکه منبع موثقی برای آن ثبت نشده است ولی در ادامه بخش گوناگون، به بحث درمان دندان درد با قرآن و بهترین سوره برای دندان درد اشاره خواهیم داشت. با مجله گفتنی همراه باشید.

سوره درمان فوری دندان درد

در اغلب کتب ادعیه و احادیث، آیه درمان دندان درد همان آیه 28 سوره ملک است که درمورد آن، پیامبر می فرمایند:

هر کس که دندانش درد می کند انگشتش را بر دندانی که درد می کند بگذارد و آیه «23 سوره ملک» را هفت مرتبه بخواند. (مکارم الاخلاق، ص405)

سوره درمان فوری دندان درد

یکی دیگر از سوره های سفارش شده برای درمان فوری دندان درد، سوره غاشیه است که درمورد آن امام صادق (ع) فرمودند:

هر کس سوره غاشیه را بر دندانی که درد می کند قرائت نماید به اذن خداوند دردش آرام می شود و اگر بر غذایی خوانده شود نسبت به ضررها و آسیب های آن در امان است و سلامتی روزی او می شود.(تفسیرالبرهان، ج5، ص641)

درمان سریع دندان درد با سوره حمد، توحید و نمل

سوره درمان فوری دندان درد: آیه 88 سوره نمل یکی دیگر از آیات مشهور برای رفع درد دندان است که در این باره امام باقر (ع) فرمودند:

هر گاه احساس درد دندان کردی سوره حمد و توحید را بخوان در حالی که دست خود را بر موضع درد گذاشته ای و پس از ان آیه 88 سوره نمل را قرائت کن دردش آرام می گیرد. (طب الائمه، ص24)


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کسل‌کننده مثل انگلیس؛ صعود با ۲ گل زده!

کسل‌کننده مثل انگلیس؛ صعود با ۲ گل زده! منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *