سهام تجلی را ۲۵ تومان پائین تر از قیمت تابلو بخرید و یک ماهه ۱۰ درصد سود تضمینی بگیرید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
مرتضی علی اکبری مدیرعامل تجلی توسعه معادن و فلزات، اعلام کرد: حق تقدم شرکت تجلی با احتساب 100 تومان واریزی قیمت اسمی بهای تمام شده 230 تومانی خواهد داشت. در حالی که الان قیمت سهم در محدوده 250 تومان قرار دارد و سهمی 20 تومان یعنی حدود 10 درصد با قیمت سهم اصلی فاصله دارد.


سهام تجلی از آذر سال 1400 در فرابورس پذیره نویسی شد. تلاش همواره کسب رضایت سهامداران بود در حالی که فعالیت اصلی شرکت پیشبرد پروژه های معدنی و فلزی است تا عنوان خوشنام ترین و خیر رسان ترین سهم بازار سهام از آن تجلی شود.


به همین دلیل غیر از سود نقدی که در این سال ها به سهامدار پرداخت شده و با احتساب افزایش سرمایه 40 درصدی اوایل سال، ارزش سهام حدودا” 3 برابر شده و 300 درصد رشد کرد. آن هم درماه هایی که بازار سهام عملکرد مثبتی نداشته و شاخص بورس به سختی 50 درصد رشد کرد. سهام تجلی 6 برابر شاخص بورس در این سه سال به سهامداران بازدهی داد.


تلاش بر این بودکه سرمایه گذار در هر مسیری با ما همراه شود و سود کند. بازدهی سهام تجلی از ابتدای سال 1402 تا کنون 92 درصد بوده و از ابتدای سال جاری که شاخص بازار سهام حدود 9 درصد عقبگرد داشته ، ارزش سهام 25 درصد رشد کرده است.


خرید حق تقدم هایی که از امروز در فرابورس قابل معامله شده، فرصتی برای کسب بازدهی تضمین شده است. خریدار حق تقدم سهم در نماد “تجلیح” در یک ماه آینده حدود 10 درصد سود می کند. چون قیمت حق تقدم با سهم الان حدود 25 تومان فاصله دارد و کسب چنین سودی برای یک ماه در شرایط رکودی و تورمی کنونی جذاب و مناسب است.


بر اساس این گزارش، تجلی نخستین شرکت پروژه محور بازار سرمایه با 11 پروژه و 30 معدن در حوزه مس ، طلا و مواد نادر خاکی فعال است و ظرف چند روز آینده طرح تولید کلاف فولاد سرمد ابرکوه به عنوان اولین پروژه آن به بهره برداری خواهد رسید.


سرمایه گذاران دارای کد بورسی می توانند با جستجوی نماد “تجلیح” حق تقدم این سهم را در بازار فرابورس خریداری کرده و دو روز برای واریز 100 تومان بهای اسمی سهم فرصت دارند. تجلی به دلیل ثبت بازدهی 6 برابر شاخص بورس عنوان خیررسان ترین سهم فرابورس را از آن خود کرده است.

انتهای پیام

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ما به همه دست دوستی خواهیم داد و از همه برای اعتلای کشور استفاده خواهیم کرد/ رقبا هم برادران ما هستند.

پزشکیان: ما به همه دست دوستی خواهیم داد و از همه برای اعتلای کشور استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *