سن‌ایچ مستحق پیروزی برابر فرش‌آرا بود

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی سن‌ایچ ساوه گفت: سن‌ایچ مستحق پیروزی در این دیدار بود.

حسین صبوری پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد در هفته سوم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی در پیش داشتیم. هر دو تیم تلاش زیادی داشتند. فرش‌آرا نیز عملکرد خوبی داشت، اما ما در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده‌ بودیم و بازیکنان زحمات زیادی کشیده بودند.

وی ادامه داد: با شرایط و جو سالن شهید بهشتی مشهد پیروزی برابر فرش‌آرا سخت بود، اما بازیکنانم مزد زحمات و تلاش خود را گرفتند.

سرمربی سن‌ایچ ساوه با اشاره به اینکه تیمش مستحق پیروزی در این دیدار بود گفت: تقریبا ۵۰ تا ۶۰ درصد تیم تغییر کرده و تیم جوان‌تر شده است. هرچه جلوتر می‌رویم شرایط سن‌ایچ بهتر خواهد شد. به آینده این تیم در لیگ برتر امیدواریم.

صبوری در خصوص عملکرد داوری بیان کرد: عملکرد داوران خوب بود، همیشه اشتباهاتی از سوی داوران وجود دارد، اما قطعا این اشتباهات سهوی است و عمدی در آنان نبوده است.

وی در خصوص هدف تیمش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: لیگ امسال سخت است و تمام تیم‌ها با تدارکات خوبی در این فصل حاضر شده‌اند. هدفگذاری ما در این فصل این است که تیم خوب و باشخصیتی داشته باشیم. به دنبال این هستیم جوانان این تیم رشد کنند تا آینده سن‌ایچ را بسازند.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1403050603240/سن-ایچ-مستحق-پیروزی-برابر-فرش-آرا-بود

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

۵۶ دستاورد شاخص حوزه اقتصادی خراسان رضوی در دولت سیزدهم

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی از ۵۶ دستاورد شاخص حوزه اقتصادی استان در دولت سیزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد