سناریوهای صعودی و نزولی پیش روی نات‌کوین؛ قیمت NOT چه مسیری را در پیش می‌گیرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پی بهبود جزئی بازار طی ۲۴ ساعت گذشته، نات‌کوین (NOT) هم شاهد افزایش قیمت خود است. قیمت این توکن پس از رشدی مطلوب تا ۰.۰۱۷۱ دلار، در حال حاضر اندکی اصلاح شده و با افزایشی ۱.۷۴ درصدی به ۰.۰۱۶۰۴ دلار رسیده است.

از طرفی، حجم معاملات روزانه این رمزارز با افتی ۲۸ درصدی به ۵۰۶ میلیون دلار کاهش یافته است.

نات‌کوین این هفته را با روندی صعودی آغاز کرد. طی آخر هفته گذشته، قیمت این ارز دیجیتال با جهشی ۱۵ درصدی از ۰.۰۰۹۱۲ دلار به ۰.۰۱۷۱۲ دلار افزایش یافت، اما در این سطح با مقاومتی قوی روبرو شد.

خرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NOT


شایان ذکر است، قیمت این توکن پس از ثبت سقف تاریخی ۰.۰۲۸۹۶ دلار در ۲ ژوئن، طی ماه گذشته نزدیک به ۱۴ درصد کاهش یافته است. کارشناسان، عامل اصلی این کاهش را احساسات منفی و سقوط بازار کریپتو معرفی کرده‌اند. با این حال، افزایش اخیر قیمت، حاکی از بهبودی نسبی شرایط برای این ارز دیجیتال است.

به نظر می‌رسد که قیمت نات کوین پس از روند جانبی اخیر، یک روند صعودی را آغاز خواهد کرد. در صورت تسلط گاوها بر بازار و غلبه خریداران بر مقاومت ۰.۰۱۷ دلار، قیمت ابتدا تا ۰.۰۳۵ دلار و سپس، تا ۰.۰۵۰ دلار افزایش خواهد یافت.

در طرف مقابل، تسلط خرس‌ها بر بازار موجب کاهش قیمت تا ۰.۰۱۲ و در ادامه، تا ۰.۰۱ دلار خواهد شد.

اندیکاتورهای تکنیکال در چارت ۴ ساعته نات‌کوین سیگنال‌های مختلفی ارائه می‌کنند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۵۹ قرار گرفته که به صورت جزئی به نفع حرکت صعودی است.

از طرفی، اندیکاتور مکدی (MACD) نشان‌دهنده کاهش بالقوه حجم خرید است. خط مکدی و خط سیگنال هر دو در حال نزول و میله‌های هیستوگرام نیز رو به کاهش هستند.

اندیکاتور نوسانگر مهیب (AO) در اواخر ژوئن از محدوده منفی به مثبت تغییر کرد که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است. با این حال، شتاب حرکت این اندیکاتور اخیراً کاهش یافته است. اندیکاتور شاخص جهت‌دار متوسط (ADX) نیز در سطح ۵۲ قرار دارد که حاکی از بهبود نسبی شرایط بازار است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سوزاندن ۱۰۰ میلیون توکن لیسک در دست بررسی؛ قیمت LSK آماده پرواز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال از اواسط هفته گذشته بار دیگر صعودی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد