سقوط ۷۵ درصدی گیم‌استاپ نسبت به اوج تاریخی خود! عمر این میم‌کوین به سر رسید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم کوین گیم‌استاپ (GME) با شروع پرقدرت خود در ابتدای سال ۲۰۲۴، به سرعت مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفت. بزرگ‌ترین رالی این میم کوین در اوایل ماه ژانویه بود که در نتیجه آن، قیمت GME در ۷ ژوئن به بالاترین سطح تاریخی خود در ۰.۰۳۲۰۷ دلار رسید.

اما این روند صعودی دوام چندانی نداشت و گیم‌استاپ در چند روز اخیر با افت ۷۵ درصدی نسبت به بالاترین قیمت تاریخی‌اش، بدترین عملکرد را در میان ارزهای دیجیتال داشته است.

تحلیلگران علت اصلی جهش اخیر میم کوین گیم‌استاپ را ورود دوباره اینفلوئنسر و معامله‌گر معروف، رورینگ کیتی (roaring kitty) به بازار مالی می‌دانند. پس از سال‌ها عدم فعالیت، او اخیرا اعلام کرد ۹ میلیون سهم شرکت گیم‌استاپ را در پرتفوی خود دارد.

این خبر باعث افزایش چشمگیر قیمت سهام این شرکت و میم کوین هم‌نام آن، یعنی توکن GME شد. با این حال، با تغییر جهت بازار به نزولی، خوشحالی سرمایه‌گذاران گیم‌استاپ دیری نپایید.

در زمان نگارش این خبر، توکن گیم‌استاپ با حدود ۴.۱۴ درصد افزایش روزانه در محدوده قیمتی ۰.۰۰۸۶ دلاری معامله می‌شود و حجم معاملات آن با ۳۷ درصد کاهش به ۴۳ میلیون دلار رسیده است.

هرچند قیمت گیم‌استاپ در ۲۴ ساعت گذشته افزایشی بوده، اما به نظر می‌رسد روند کلی نزولی است. تعداد دارندگان این توکن در حال کاهش است و علاوه بر این، تصمیم اخیر مدیرعامل گیم‌استاپ مبنی بر تعطیلی برخی فروشگاه‌ها برای افزایش سودآوری، فشار بیشتری بر قیمت این توکن وارد می‌کند.

با توجه به عوامل ذکر شده، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند قیمت گیم‌استاپ در آینده‌ای نزدیک کاهش بیشتری را تجربه کند. حتی برخی از آنها احتمال سقوط قیمت این توکن تا ۰.۰۰۲ دلار را پیش از شروع روند صعودی مجدد در ماه‌های آینده، مطرح کرده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سقوط ۷۵ درصدی گیم‌استاپ نسبت به اوج تاریخی خود! عمر این میم‌کوین به سر رسید؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *