سریال The Boys رسما برای فصل پنجم تمدید شد

هنوز حدود یک ماه تا شروع پخش فصل چهارم سریال The Boys فاصله داریم، اما سرویس پرایم ویدیو (Prime Video) با انتشار یک خبر تازه، طرفداران این سریال ابرقهرمانی را خوشحال کرده است. ساخت فصل پنجم سریال The Boys رسما تایید شده و داستان این مجموعه حداقل برای یک فصل دیگر نیز ادامه پیدا می‌کند.

پرایم ویدیو این خبر را در افتتاحیه رویداد Upfronts اعلام کرد و نشان داد که نگاه ویژه‌ای به یکی از موفق‌ترین سریال‌هایش دارد. به‌جز سریال اصلی، دو اسپین‌آف هم از The Boys ساخته شده که یکی از آنها سریال انیمیشنی The Boys Presents: Diabolical و دیگری Gen V است که این سریال هم چندی پیش برای فصل دوم تمدید شد.

روند ساخت فصل چهارم سریال The Boys به پایان رسید

خبر تایید شدن فصل پنجم سریال The Boys در حالی منتشر شده که فصل چهارم این سریال از حدود یک ماه دیگر در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) آغاز می‌شود. این فصل در مجموع هشت اپیزود خواهد داشت که سه اپیزود اول در همان تاریخ ۱۳ ژوئن منتشر می‌شوند و سایر اپیزودها به‌صورت هفتگی در دسترس قرار می‌گیرند.

اریک کریپک، شورانر این سریال در بیانیه‌ای درباره تم خشن و وحشیانه آن و همچنین اشاره به مسائل اجتماعی و سیاسی در داستان صحبت کرد. کریپک توضیح داد:

سریال The Boys بهترین اثر من تا به امروز است. کدام سریال دیگر به من اجازه می‌‌دهد که درباره سیاست، سرمایه‌داری، خانواده و دستگاه تناسلی در حال انفجار بنویسم؟ البته نه به همین ترتیب! بازیگران و گروه سازنده از کمپانی سونی پیکچرز و همچنین آمازون ام‌جی‌ام استودیوز بخاطر فراهم کردن فرصتی برای ادامه دادن این قصه برای یک فصل دیگر سپاسگزار هستند. تنها مشکل من این است که چون امسال قول داده بدون هرگونه درگیری و اطلاعات غلط باشد، نمی‌دانیم باید درباره چه چیزی بنویسیم.

سریال The Boys اولین بار در سال ۲۰۱۹ از استریم پرایم ویدیو پخش شد و خیلی زود توانست به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های این استریم تبدیل شود. طبق آماری که کمپانی آمازون ارائه داده، تعداد بینندگان سریال در هر فصل نسبت به فصل قبلی بیشتر شده است.

سریال The Boys بر اساس مجموعه کمیکی به همین نام، اثر گارث انیس و داریک رابرتسون ساخته شده است. داستان این مجموعه درباره گروهی از افراد با قدرت‌های فراطبیعی است که سعی می‌کنند جلو ابرقهرمانان فاسد را بگیرند و مانع از خرابکاری آنها شوند.

منبع: IGN


ده بازی که ساعت‌ها تو دنیای اون‌ها غرق می‌شیم




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

انیمه Oshi no Ko ؛ تیتراژ ابتدایی و انتهایی فصل دوم

بالاخره روند پخش فصل دوم انیمه Oshi no Ko از روز گذشته شروع شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *