سریال The Boys با فصل پنجم به پایان می‌رسد

اریک کریپک، شورانر و خالق سریال The Boys تایید کرد که این سریال پس از پخش فصل پنجم برای همیشه به پایان می‌رسد. کریپک در حالی که در آستانه شروع فصل چهارم The Boys قرار داریم، این خبر را در حساب ایکس (توییتر سابق) خود منتشر کرده است. او یک صفحه ویرایش شده از پایان فیلمنامه فصل چهارم را به نمایش گذاشت و در توضیح آن نوشت:

این هفته که فصل چهارم پخش می‌شود، زمان خوبی برای اعلام این موضوع است: فصل ۵ فصل نهایی خواهد بود! این همیشه برنامه من بود؛ فقط برای اعلام آن باید تایید نهایی را از Vought می‌گرفتم. از اینکه داستان را به اوج خشونت، حماسه و غم‌انگیزی برسانم، بسیار هیجان‌زده‌ام. فصل چهارم را دو روز دیگر تماشا کنید؛ چون پایان شروع شده است!

اوایل ماه ژوئن یعنی کمتر از دو هفته پیش بود که کریپک گفت سریال The Boys ممکن است بعد از فصل پنجم همچنان ادامه داشته باشد. اما خط آخر فیلمنامه که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، چیز دیگری می‌گوید. گمانه‌زنی‌ها درباره پایان سریال پسران زمانی افزایش یافت که کمپانی آمازون، درست قبل از تور تبلیغاتی فصل چهارم، ساخته شدن فصل پنجم را تایید کرد. کریپک در آن زمان مصاحبه‌ای با رسانه Empire انجام داد و گفت طبق چیزی که در ذهن دارد، در پایان سریال قرار است شاهد تقابل نهایی بیلی بوچر و هوم‌لندر باشیم.

خالق سریال The Boys از زمان پایان یافتن این سریال می‌گوید

سریال The Boys که پخش آن از سال ۲۰۱۹ آغاز شده، در دنیایی اتفاق می‌افتد که تحت سلطه یک شرکت ابرقهرمانی به نام وات (Vought) است. داستان به درگیری بین ابرقهرمانان این شرکت و یک گروه از انسان‌های عادی تحت عنوان «پسران» می‌پردازد. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به کارل اربن (در نقش بیلی بوچر)، جک کواید (در نقش هیویی کمبل)، آنتونی استار (در نقش هوم‌لندر)، ارین موریارتی (در نقش استارلایت)، جسی آشر (در نقش ای‌ترین)، لاز آلونسو (در نقش مادرز میلک)، چیس کرافورد (در نقش دیپ)، تومر کاپون (در نقش فرنچی)، کارن فوکوهارا (در نقش کیمیکو) و کلبی مینیفی (در نقش اشلی بارت) اشاره کرد.

فصل چهارم سریال The Boys در تاریخ ۱۳ ژوئن یا ۲۴ خردادماه با سه اپیزود در پرایم ویدیو منتشر می‌شود و سایر اپیزودها نیز به‌صورت هفتگی در دسترس قرار می‌گیرند. خلاصه داستان رسمی این فصل نشان می‌دهد در حالی که ویکتوریا نیومن به Oval Office تحت نفوذ هوم‌لندر نزدیک‌تر شده، بوچر و گروهش برای نجات دنیا با موانع بزرگتری مواجه می‌شوند.

منبع: Gamespot


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آموزش نحوه ساخت مزرعه استرینگ در بازی ماینکرفت

مزرعه استرینگ (string) در بازی ماینکرفت (Minecraft) یکی از ساده‌ترین فارم‌هایی است که یک بازیکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *