سریال Harry Potter توسط HBO توسعه می‌یابد

کیسی بلویز مدیرعامل HBO، اعلام کرده است که شرکت برادران وارنر تصمیم گرفته است تا سریال Harry Potter را تحت برند HBO توسعه دهد.

پیش‌تر برادران وارنر سریال Harry Potter را اثری از سرویس Max معرفی کرده بود. لازم به ذکر است که شرکت برادران وارنر، شرکت مادر سرویس مکس و شبکه‌ی HBO است. بلویز در مورد علت اتخاذ این تصمیم از سوی سران شرکت وارنر می‌گوید:

ما پیش‌تر فکر می‌کردیم که بین آثار HBO و مکس باید مرزبندی مشخصی وجود داشته باشد. در آن زمان تصمیم بر این بود که آی‌پی‌های مختص به برادران وارنر تحت برند مکس و آی‌پی‌های HBO، تحت برند این شبکه توسعه یابند؛ اما از زمانی که ما کار بر روی آی‌پی‌های برادران وارنر را آغاز کردیم؛ متوجه شدیم که ما داریم از همان سیستم فکری و روش کاری استفاده می‌کنیم که به کمک آن آثار HBO را توسعه می‌دهیم. حتی در بسیاری از مواقع افراد مشابهی بر روی آی‌پی‌های وارنر و HBO کار می‌کردند.

در نهایت زمانی که ما به اثری با چنین مقیاسی و روایت فوق‌العاده‌ای رسیدیم که بدست استعدادهای درخشانی در حال توسعه است؛ به نتیجه رسیدیم که این مرزبندی دیگر بی‌معنی است و با خود گفتیم که بیایید از حالا به آن‌ها سریال‌های HBO بگوییم؛ یعنی همان چیزی که واقعاً هستند.

تاکنون اطلاعات جدیدی از ریبوت تلویزیونی Harry Potter منتشر نشده است؛ با این حال پیش‌تر اعلام شده است که هر کدام از کتاب‌های جی‌.کی رولینگ افسانه‌ای، منبع الهام یک سریال بزرگ خواهند بود و این سریال‌ها کاملاً به منبع اصلی خود و فیلم‌های اقتباسی این سری وفادار خواهند بود.

سریال Harry Potter در سال ۲۰۲۶ در سرویس مکس در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نقد فیلم A Family Affair

A Family Affair یک فیلم کمدی و رمانتیک آمریکایی، محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی ریچارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *