سریال «فودتوپیا»؛ هرآنچه باید از اسپین‌آف فیلم «سوسیس پارتی» بدانید

فصل اول سریال «فودتوپیا» (Foodtopia)، اسپین‌آفی از فیلم «سوسیس پارتی» (Sausage Party) به تازگی از سرویس استریم آمازون پرایم ویدیو در حال پخش است. اطلاعات منتشرشده در مورد این انیمیشن جدید که ست روگن بخش اعظم تولید آن را برعهده داشته است، تماشای این سریال را واقعا وسوسه‌انگیز می‌کند. «سوسیس پارتی» یک انیمیشن سینمایی در مورد گروهی از غذاهای دارای درک و احساس است که از خود خشونت و اعمال جنسی نشان می‌دهند و رکیک‌ترین الفاظ ممکن را به کار می‌برند؛ تقریبا شبیه به نسخه‌ی بزرگ‌سالانه‌ی «داستان اسباب‌بازی» (Toy Story) که داستانش حول خوراکی‌های فاسدشدنی می‌چرخد. این فیلم با بودجه‌ی تنها ۱۹ میلیون دلار، به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و توانست ۱۴۰ میلیون دلار بفروشد. با وجود سودآوری فوق‌العاده برای سونی و مشخصا علاقه‌ی زیاد ست روگن به این اثر، هرگز دنباله‌ای برای «سوسیس پارتی» ساخته نشد. حالا که قسمت اول اسپین‌آف «سوسیس پارتی» در حال پخش است، نگاهی می‌اندازیم به جزییات بیشتر از آن.

عوامل سریال فودتوپیا

بازیگران: پنج نفر از اعضای اصلی گروه بازیگران فیلم «سوسیس پارتی» در سریال «فودتوپیا» حضور خواهند داشت. سث روگن نه تنها در نقش فرانک به جمع بازیگران «فودتوپیا» باز می‌گردد، بلکه کریستن ویگ در نقش برندا، مایکل سرا به عنوان بری، ادوارد نورتون در نقش سامی بگل جونیور و دیوید کرامهولتز در نقش کریم نیز به او ملحق شدند. علاوه بر چهار بازیگر اصلی «سوسیس پارتی»، ویل فورته، سم ریچاردسون، ناتاشا راثول و یاسر لستر در نقش‌های دیگر در سریال «فودتوپیا» حضور دارند.

سازندگان: سث روگن علاوه بر صداپیشگی، نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این سریال را بعهده دارد. در کنار او ایوان گلدبرگ و کنراد ورنان در ساخت این اسپین‌آف سهیم هستند. تهیه‌کنندگی این سریال هم علاوه بر سث روگن برعهده‌ی آریل شافیر و کایل هانتر است که از دیگر اعضای تیم نویسندگی این اسپین‌آف هم محسوب می‌شوند.

نظر ست روگن درباره سریال «فودتوپیا»

سریال «فودتوپیا» که به عنوان یک اسپین‌آف از فیلم «سوسیس پارتی» ساخته شده، ست روگن باز هم نیروی خلاق پشت آن است. روگن در طول ساخت «فودتوپیا» حسابی برای آن تبلیغ کرد و گفت:

ما تصمیم گرفتیم تا ماجراجویی‌های حماسی گروه مواد غذاییمان را در قالب یک شاهکار تلویزیونی به نام «سوسیس پارتی: فودتوپیا» ادامه دهیم. این مجموعه تمام احساسات، دو برابر شوخی‌های دوپهلو و سه برابر صحنه‌های جنسی بین غذاها را در خود دارد. به عبارت دیگر دقیقا همان چیزی است که دنیا در حال حاضر به آن نیاز دارد.

داستان سریال «فودتوپیا» درباره چیست؟

آمازون پرایم ویدیو در روزهای اخیر اولین تریلر رسمی از سریال «فودتوپیا» را منتشر کرد که نشان می‌دهد داستان در دنیایی رقم می‌خورد که در آن خوراکی‌های سخنگو علیه انسان‌ها انقلاب می‌کنند. این خوراکی‌ها پس از شورش و پیروزی، جامعه‌ای آرمانی به نام «فودتوپیا» را تشکیل می‌دهند. در این دنیای جدید، آن‌ها تقریبا شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسند. اما این آرامش چندان طول نمی‌کشد و سیل مهیبی «فودتوپیا» را نابود می‌کند و تمدن آرمانیشان را در هم می‌شکند. حالا برای بقای نسل خود، این خوراکی‌های سخنگو مجبورند بار دیگر با انسان‌ها متحد شوند. اسپین‌آف «سوسیس پارتی» در حال حاضر در قالب یک سریال کوتاه هشت قسمتی منتشر می‌شود. هر قسمت از این سریال در حدود ۴۶ دقیقه است و از سرویس استریم آمازون پرایم پخش خواهد شد.

منبع: screenrant

نوشته سریال «فودتوپیا»؛ هرآنچه باید از اسپین‌آف فیلم «سوسیس پارتی» بدانید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سریال Harry Potter توسط HBO توسعه می‌یابد

کیسی بلویز مدیرعامل HBO، اعلام کرده است که شرکت برادران وارنر تصمیم گرفته است تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *