دنیای The Boys قرار است بیش از پیش گسترش پیدا کرده و بخش‌های تازه‌ای از آن در کنار سریال اصلی نمایش داده شود. در همین راستا، سریال پیش‌درآمد بویز به نام Vought Rising معرفی شده که سولجر بوی و استورم‌فرانت نقش‌های اصلی آن هستند.

سریال فرعی The Boys در دهه ۱۹۵۰ جریان دارد و در قالب آن باری دیگر جنسن آکلز در نقش سولجر بوی و آیا کش به عنوان استورم‌فرانت ظاهر خواهند شد. شخصیت استورم‌فرانت آنتاگونیست فصل دوم سریال بویز محسوب می‌شود. در این فصل او به عنوان یک فعال اجتماعی و لیبرال چپ افراطی به گروه ابر‌قهرمانی شرکت Vought یعنی سون ملحق شد. در نهایت مشخص شد که هویت واقعی استورم‌فرانت، کلارا رایزینگر است. بر این اساس استورم‌فرانت همسر فردریک وات، بنیان‌گذار شرکت Vought، عضو حزب نازی و خالق Compound V و اولین نمونه موفق او در خلق یک ابر‌قهرمان است.

بازیگر بوچر: فصل پنجم سریال The Boys در سال ۲۰۲۶ پخش خواهد شد

زمانی که فردریک وات پس از جنگ جهانی دوم به آمریکا می‌رود، کلارا رایزینگر در دهه ۱۹۵۰ خود را به عنوان یک قهرمان میهن‌پرست به نام لیبرتی به جامعه معرفی می‌کند. در این دوران او با سولجر بوی آشنا شده و رخداد‌های مختلفی را در کنار هم رقم می‌زنند. استورم‌فرانت هویت خود به عنوان لیبرتی را تا دهه ۱۹۷۰ حفظ می‌کند. از این زمان تاریخچه او مبهم بوده تا در سال ۲۰۲۰ به عنوان استورم‌فرانت دوباره ظاهر می‌شود.

سریال Vought Rising به گذشته سفر خواهد کرد

از طرف دیگر، سولجر بوی ابر‌قهرمانی است که در طول جنگ جهانی دوم به دست فردریک وات خلق شده است. او اولین قهرمانی بوده که عموم مردم با او آشنا بوده و بزرگ‌ترین سرباز آمریکا محسوب می‌شود. پس از جنگ، سولجر بوی به یک سلبریتی بزرگ در آمریکا تبدیل شده و در عین حال به عنوان ماموری بی‌رحم و خشن ماموریت‌هایی را در داخل و خارج کشور انجام می‌دهد. در دهه ۱۹۷۰ سولجر بوی اقدام به ایجاد گروه ابر‌قهرمانی پی‌بک می‌کند.

نقد فصل چهارم سریال بویز | پس‌زدن با دست و پیش‌کشیدن با پا!

پرداختن به دوره مبهم دهه ۱۹۵۰ و گسترش دنیای سریال The Boys در قالب نمایش گذشته، با حضور شخصیت‌های منفی محبوب سولجر بوی و استورم‌فرانت، بدون شک تجربه‌ای جالب‌توجه خواهد بود. علاوه بر سریال Vought Rising، فصل دوم سریال Gen V و سریال فرعی دیگری به نام The Boys: Mexico در حال ساخت است. آیا به عنوان یک طرفدار سریال بویز از گسترش دنیای آن استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان