سریال ترسناک جدید سازندگان Stranger Things برای نتفلیکس معرفی شد

برادران دافر، سازندگان سریال Stranger Things در حال همکاری دوباره با نتفلیکس برای ساخت و تهیه‌کنندگی یک سریال ترسناک جدید هستند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازندگان سریال اتفاقات ناآشنا سریال دیگری را برای نتفلیکس تهیه‌کنندگی می‌کنند. مت و راس دافر ملقب به برادارن دافر که برای ساخت سریال Stranger Things بیشتر شناخته می‌شوند، برای ساخت یک سریال ترسناک جدید به‌نام Something Very Bad Is Going To Happen با نتفلیکس قرار است دوباره همکاری کنند. هیلی زد بوستون که پیش از این با نتفلیکس برای ساخت سریال Brand New Cherry Flavor و سریال Cabinet of Curiosities همکاری کرده بود، به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور خواهد داشت.

برادران دافر نیز تحت بنر Upside Down Pictures به‌همراه هیلاری لیویت به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Something Very Bad Is Going To Happen حضور دارند. طبق گفته نتفلیکس، سریال Something Very Bad Is Going To Happen یک سریال ترسناک اتمسفریک است که اتفاقات آن در یک عروسی جریان خواهد داشت و عروس و داماد در هفته منتهی به عروسی متوجه می‌شوند که قرار است با اتفاقات شوم و غیر منتظره‌ای مواجه شوند.

در حال حاضر تمرکز برادران دافر روی تکمیل سریال Stranger Things 5 است و سپس به سراغ پروژه جدید خود خواهند رفت. آن‌ها همچنین تهیه‌کنندگی سریال The Boroughs را برای نتفلیکس بر عهده دارند که این سریال توسط جفری ادیس و ویل متیوز، سازندگان سریال The Dark Crystal: Age of Resistance ساخته می‌شود و پاییز امسال جلوی دوربین خواهد رفت. سریال Death Note و سریال The Talisman از دیگر پروژه‌های در دست ساخت Upside Down Pictures برای نتفلیکس است.

طرفداران سریال Stranger Things هم می‌توانند منتظر تولید و پخش اسپین‌آف این مجموعه باشند که اکنون اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. این سریال براساس داستانی از برادران دافر ساخته خواهد شد، اما به احتمال زیاد شخص دیگری وظیفه ساخت سریال را بر عهده خواهد گرفت. همچنین انیمیشن سریالی براساس این سریال هم در دست ساخت است. انتظار می‌رود سریال Stranger Things 5 در سال ۲۰۲۵ از نتفلیکس پخش شود.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369927-netflix-something-very-bad-is-goingt-to-happen/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پوستر فیلم ترساننده ۳؛ افسارگسیختگی آرت دلقک

پوستر جدیدی از فیلم Terrifier 3 منتشر شد که آرت دلقک را مشغول تهدید ساکنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد