سریال انیمیشنی ماینکرافت به صورت رسمی معرفی شد

پس از آن که ماینکرافت توانست میلیون‌ها بازیکن را در سراسر جهان جذب کند، وقت آن رسیده این بازی وارد مدیوم جدیدی شود. در همین راستا، شبکه نتفلیکس با انتشار یک تریلر به صورت رسمی از سریال انیمیشنی Minecraft رونمایی کرد.

سریال انیمیشنی ماینکرافت تنها به شخصیت‌های مشهور و شناخته‌شده این بازی یعنی استیو و الکس محدود نبوده و کاراکتر‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد. طبق اعلام شبکه نتفلیکس، این اثر حاوی داستانی جدید و اورجینال بوده و دنیای Minecraft را به شکلی تازه و از زاویه متفاوتی به تصویر خواهد کشید. هنوز مشخص نشده که سریال انیمیشنی ماینکرافت چه زمانی از شبکه Netflix به نمایش گذاشته خواهد شد. اما با استناد به تریلر معرفی، این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

۵ تا از بهترین استراکچرهای ماد شده در بازی ماینکرافت

تریلر رونمایی از سریال انیمیشنی Minecraft جزئیات خاصی را نمایش نداده و هیچ یک از شخصیت‌های جدید را معرفی نمی‌کند. در واقع این تریلر تنها یک کریپر و یک غاز زیر‌زمینی که مملو از گدازه است را در کنار لوگوی شبکه نتفلیکس نشان می‌دهد. تریلر معرفی سریال انیمیشنی ماینکرافت را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

همچنین تایید شده است که استودیو WildBrain برای ساخت سریال انیمیشنی Minecraft با نتفلیکس همکاری خواهد کرد. این استودیو پیش از این روی پروژه‌های دیگری از شبکه مذکور مثل Sonic the Hedgehog Sonic Prime و Ninjago: Dragons Rising کار کرده است. در حال حاضر تنها استودیو سازنده معرفی شده و مشخص نیست کدام بازیگرها در سریال انیمیشنی ماینکرافت حضور دارند. با نزدیک شدن به تاریخ نمایش، جزئیات بیشتری از این اثر اعلام خواهد شد.

آثار اقتباسی از بازی ماینکرافت تنها به سریال انیمیشنی شبکه نتفلیکس ختم نمی‌شود. علاوه بر این، یک فیلم لایو اکشن بر اساس بازی مذکور در حال ساخت است. کارگردان این اثر یعنی جیسون هس به خوبی از مشکلات ترکیب لایو اکشن و انیمیشن آگاه بوده و تمام توان خود را به کار بسته که به آن‌ها دچار نشود. جیسون موموآ و جک بلک، بازیگران فیلم ماینکرافت هستند.

بهترین طراحی برای ساختمان‌ها و آسمان‌خراش‌ها در ماینکرافت

معرفی سریال انیمیشنی Minecraft، یکی از برنامه‌های جشن پانزدهمین سالگرد انتشار این بازی است. به این واسطه آیتم‌های مختلفی به صورت رایگان ارائه شده و بازیکنان می‌توانند پر‌فروش‌ترین بازی تاریخ و نسخه‌های فرعی آن را با تخفیف خریداری کنند. جشن ۱۵ سالگی ماینکرافت هنوز ادامه داشته و در آینده موارد بیشتری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

نظر شما در مورد ساخت و پخش سریال انیمیشنی ماینکرافت چیست؟ آیا از چنین محتوا‌ها و اقتباس‌هایی استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


هلبلید ۲ از گاد آف وار بهتره؟ | بررسی بهترین بازی ۲۰۲۴




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فصل سوم انیمه Mushoku Tensei به صورت رسمی تایید شد

محمد صادق شجاعی ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation یکی از آثار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *