سرگیجه تاریخی؛ ایران با 5 کشتی‌گیر 5 مدال در المپیک 2024 می‌گیرد؟

به نظر می رسد علیرغم این که تنها در 5 وزن در کشتی آزاد المپیک 2024 نماینده داریم اما می توانیم امیدوار باشیم که بهترین نتیجه تاریخ کشتی آزاد را در ادوار المپیک ثبت کنیم.

به گزارش طرفداری، موقعیت هر 5 کشتی گیر ما آن ها را آماده و مهیای دریافت مدال نشان می دهد و اگر هر 5 نفر آن ها در المپیک پاریس مدال گرفتند، اصلا نباید تعجب کرد.

  1. امیرحسین زارع بی شک مدال می گیرد و بالاتر از 90 درصد شانس کسب مدال طلا دارد. تنها رقیب قابل توجه او طاها آکگل است که در آخرین المپیک زندگی اش احتمالا باز هم به امیرحسین خواهد باخت.
  2. حسن یزدانی صددرصد مدال می گیرد. اگر در گروه آرون بروکس نباشد صددرصد به فینال می رسد و بالاتر از پنجاه درصد شانس دریافت مدال طلا هم دارد.
  3. رحمان عموزاد، پارسال غفلتا 2 کشتی خود را باخت و پنجم شد اما 2 سال قبل طلا گرفت. 3 کشتی گیر در سطحی نزدیک به او حضور دارند که البته رحمان با انتقام از این کشتی گیران می تواند با شانس بالای 80 درصد مدال و با احتمال بالای 40 درصد طلا بگیرد.
  4. یونس امامی، خوش شانس است که سیداکوف در المپیک حاضر نیست. یونس، در بهترین شرایط بدنی خود 3 رقیب مدعی را پیش رو دارد. او 2 سال قبل با کایل دیک مساوی کرد و به دنبال باخت فنی برنز گرفت. امامی در المپیک پاریس می تواند با شانس بالای 50 درصد مدال برنز بگیرد.
  5. امیرعلی آذرپیرا در غیاب سعدالله اوف بزرگ، تنها 2 کشتی گیر فوق قدرتمند پیش روی خود دارد که احمد تاج الدینوف و کایل اسنایدر هستند. در مسابقات کرواسی، آذرپیرا کایل اسنایدر را شکست داد و اگر در مسابقات المپیک هم بتواند بهتر از اسنایدر باشد، شاید حتی در فینال حضور پیدا کند.


منبع: https://www.tarafdari.com/node/2487584

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دختران زنجیز زن البرزی به دادگاه احضار شدند + فیلم

حوادث رکنا: عاملان هتک حرمت در روز عاشورای حسینی در کرج شناسایی و احضار شدند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *