سرنوشت متفاوت گوجو در مانگای جوجوتسو کایزن

طرفداران مانگای جوجوتسو کایزن با بررسی بیشتر مانگا و داستان سری، حدس می‌زنند که شاید بازگشت گوجو در اتمام داستان نقش مهمی داشته باشد. در این تئوری که توسط طرفداران منتشر شده، به نظر می‌رسد بازگشت گوجو ساتورو (Satoru Gojo) احتمالا یکی از کلیدهای مهم اتمام مانگای جوجوتسو کایزن است. گوجو ساتورو یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه و مانگای جوجوتسو کایزن (Jujutsu Kaisen) بوده که مرگش بسیاری از طرفداران را ناراحت کرده بود.

با این‌که گوجو قدرتی بسیار بالا داشت، نتوانست از مبارزه با پادشاه نفرین‌ها، سوکونا (Sukuna) جان سالم به در ببرد. با این حال بر اساس این تئوری، هنرمند سری باز هم سعی دارد این شخصیت را به دنیای خود بازگرداند. در این تئوری به این نکته اشاره می‌شود که مرگ گوجو هنوز تایید نشده و در فصل 268 نوبارا آنقدری که باید نسبت به مرگ استادش ناراحت نشده است. همچنین در قسمت‌های جدید مانگا گِگه آکوتامی (Gege Akutami)، مانگاکای این سری تایید کرده که «نفرین‌ها هم می‌توانند مردم را به زندگی بازگردانند.» قبلا در داستان مشخص شده بود که جوجوتسو می‌تواند این کار را انجام دهد و خود گوجو هم از این مسئله استفاده کرده بود. این تئوری می‌گوید شاید گوجو ممکن است بازگردد، اما با آنچه خوانندگان مانگا قبلاً از او دیده بودند متفاوت خواهد بود.

توانایی شش چشم به لطف وقایع نبرد پایانی از داستان خارج شد، شاید گوجو به این دنیا برگردد اما به عنوان یک انسان عادی. از آنجایی که در گذشته گفته می‌شد که گوجو از قدرت خود خسته است، بازگشت به دنیا به عنوان یک فرد معمولی ممکن است شادترین پایانی باشد که می‌تواند داشته باشد.

اتمام مانگای جوجوتسو کایزن و آزادی گوجو

در جریان مبارزه گوجو و سوکونا، با تمام امیدی که طرفداران مانگای جوجوتسو کایزن داشتند گوجو شکست خورد. اینجا بود که کسی انتظار نداشت گوجو بازگردد اما یوتا اوکتسو (Yuta Okkotsu) تصمیم گرفت از با استفاده از جذب تکنیکی از کنجاکو داشت، از جسم گوجو استفاده کند. تلاش یوتا هم در این مرحله ناموفق بود و باز هم سوکونا شکست نخورد. اما این مسئله به یوجی ایتادوری (Yuji Itadori) اجازه داد تا به گسترش قلمرو خود برسد و نبرد را جالب‌تر هم کرد. نبرد با قدرت و گسترش قلمروی یوجی به اتمام رسید و بالاخره این شاگرد توانست نبرد را به اتمام برساند. داستان و ماجرای مانگا در این قسمت بسیار محدود شد. در چند فصل باقی می‌رسد طرفداران زیادی اعتقاد دارند که گوجو قرار است بازگردد اما نه به نحوی که ما انتظار داشته باشیم.

اکنون که مبارزه با سوکونا به پایان رسیده است، مانگای جوجوتسو کایسن تنها سه فصل دیگر برای داستان ایتادوری دارد. با این تعداد قسمت باقی مانده، هنوز مشخص نیست که قسمت اخر این ماه می‌رسد یا آینده، اما به احتمال زیاد این مانگا پاییز به اتمام خواهد رسید. شاید اتمام مانگا نزدیک باشد، اما انیمه Jujutsu Kaisen هنوز چند نبرد و آرک بزرگ برای اکران دارد. پس از موفقیت فصل دوم این برنامه تلویزیونی، استودیو MAPPA اعلام کرد آرک بازی کشتار گزینشی برای فصل سوم در دست ساخت است. این آرک خاص نتیجه مستقیم دسیسه‌های کنجاکو در آرک حادثه شیبویا است که نفرین‌های بی‌شماری را وارد جهان می‌کند و جادوگران نفرین شده را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد. در حالی که فصل سوم هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، مطمئناً پس از شروع آرک بازی کشتار گزینشی تاثیر زیادی بر دنیای انیمه خواهد گذاشت.

منبع: Comic Book


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کنسول بهتر از پی‌سی است

با وجود افزایش نگرانی‌ها در مورد استراتژی‌های آینده سونی، مدیرعامل پلی استیشن ادعای جالبی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد