سرمایه‌گذاری‌های جدید صرافی اوکی‌ایکس! کدام آلت‌کوین‌ها مورد توجه هستند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت اوکی‌ایکس ونچرز (OKX Ventures)، بخش سرمایه‌گذاری صرافی ارز دیجیتال اوکی‌ایکس، گزارش سرمایه‌گذاری دو ماهه خود برای ماه‌های می و ژوئن ۲۰۲۴ را منتشر کرد.

این گزارش بر سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک در چهار پروژه آلت کوین شامل بِدراک (Bedrock)، کوداتا (Codatta)، گوپلاس (GoPlus) و نوبیت (Nubit) تأکید می‌کند.

بِدراک یک پروتکل لیکویید ری‌استیکینگ چند دارایی است که با راه‌حل‌های غیرحضانتی، امنیت دارایی‌های دیجیتال را افزایش داده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این پلتفرم با همکاری شرکت‌های مطرح صنعت، انواع توکن‌های uni مانند uniBTC و uniETH را راه‌اندازی و دسترسی به پاداش‌های استیکینگ را برای همه تسهیل کرده است. علاوه بر این، بِدراک حداقل الزامات سپرده را حذف می‌کند و دسترسی به پاداش‌های استیکینگ را دموکراتیک می‌کند.

پروژه کوداتا ادعا می‌کند اولین پروتکل داده غیرمتمرکز برای توسعه‌دهندگان، پروتکل‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی است. این پروژه با ارائه قابلیت‌های ضروری برای تفسیر داده‌های متا، به دنبال افزایش شفافیت و صحت داده‌ها در اکوسیستم کریپتو است.

گوپلاس یک لایه امنیتی جامع را برای وب ۳ معرفی می‌کند که از تمام مراحل چرخه عمر تراکنش محافظت می‌کند. این پلتفرم به عنوان یک پلتفرم باز و بدون نیاز به مجوز، ابزارهای پیشرفته‌ای را برای محافظت از فعالیت‌های کاربران در سراسر محیط‌های بلاکچین مختلف ارائه می‌دهد.

در نهایت، نوبیت پروژه‌ای است که خود را یک لایه دسترسی داده‌ای امن و مقیاس‌پذیر برای بیت کوین می‌نامد. این پروژه با محدودیت‌های قابل توجه در توان عملیاتی داده در شبکه بیت کوین مقابله می‌کند و ظرفیت آن را برای پشتیبانی از برنامه‌هایی مانند اعداد ترتیبی و راه‌حل‌های لایه ۲ افزایش می‌دهد.

سرمایه‌گذاری‌های اوکی‌ایکس ونچرز نشان‌دهنده اعتقادی عمیق به پتانسیل رشد بخش کریپتو است. این شرکت معتقد است که نوآوری‌های تکنولوژیکی، افزایش سرمایه‌گذاری نهادی، شرایط اقتصاد کلان، پذیرش فزاینده ارزهای دیجیتال و پیشرفت در امور نظارتی، باعث رشد این صنعت در آینده خواهد شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جهش قیمت اوندو فایننس در پی لیست شدن در صرافی بزرگ اوکی‌ایکس!

زمان مطالعه: دقیقه اوندو فایننس که یکی از پروژه‌های مورد حمایت صرافی کوین‌بیس به شمار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد