سدان آینده کرایسلر ممکن است هر نوع طراحی داشته باشد!

محصول تازه کرایسلر زیر پرچم استلانتیس و به‌صورت یک سدان برقی معرفی خواهد شد.

شرکت خودروسازی کرایسلر که مدت زیادی را در سراشیبی گذرانده، تایید کرده است که در آینده یک محصول سدان تازه را بر پایه پلتفرم «استلا» استلانتیس تولید خواهد کرد. این برند چند پیش از یک مدل مفهومی تازه با نام «هلکیون» هم رونمایی کرد اما این مدل با مدل‌های مفهومی برندهای دیگر مانند دوج شارژر، جیپ ریکان و واگونیر S تفاوتی اساسی دارد و آن، دور بودنش به طرح محصول نهایی است. شاید کرایسلر از این مدل به‌عنوان منبع الهام استفاده کند اما به بسیار زیاد از تولید ان خودداری خواهد کرد.

از آنجا که مدل سدان آینده این شرکت ممکن است با نام‌های مختلف تولید شود، طراحان به ایده‌پردازی درباره فرم و شمایل احتمالی آن مشغول شده‌اند. تصویر بالا نشان‌دهنده یک نسخه مدرن از کرایسلر نیویورکر است که در مقایسه با مدل‌های دیگری چوت ایمپریال کوچک‌تر و ارزان‌تر محسوب می‌شود. نخستین مدل نیویوکر در دهه ۴۰ میلادی تولید شد و تا سال ۱۹۹۶ همچنان بخشی از سبد محصولات این شرکت آمریکایی به شمار می‌رفت؛ اما در طول زمان از یک سدان بزرگ و فول‌سایز به یک مدل دیفرانسیل جلو و ارزان‌قیمت تبدیل شد.

البته که نسخه جدید سدان کرایسلر هر چه باشد زیر پرچم استلانتیس به‌صورت یک محصول برقی رونمایی می‌شود و ممکن است بسته به سیاست تولید این شرکت، یک خودروی دیفرانسیل جلو، عقب یا چهار چرخ محرک باشد. مدل مفهومی هالکیون هم فاصله بسیار زیادی با کانسپت‌های تولیدی دارد و مطمئنا طراحی آن از طراحی آینده این برند دور خواهد بود. نظر شما درباره محصول آینده برند کرایسلر چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳ رای




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مقایسه شاهین پلاس با دنا پلاس، گران‌ترین سدان‌های ایرانی

شاهین پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک گران‌ترین سدان‌های ایرانی حال حاضر کشور به‌حساب می‌آیند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد