سحر گلدوست بازیگر شیرازی فیلم قهرمان+ عکس و بیوگرافی

سحر گلدوست از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در فیلم سینمایی قهرمان ساخته اصغر فرهادی نقش مهمی را ایفا کرد و باعث شهرت و دیده شدن وی شد.

نکته جالب این که سحر گلدوست نخستین تجربه حرفه‌ای خود را با فیلم قهرمان داشته است فیلمی که به وسیله اصغر فرهادی کارگردانی گردید و در جشنواره های گوناگون بین المللی فیلم حضور داشت بازی خانم سحر گلدوست در این فیلم به خوبی دیده شد و نقش بازیگر اصلی را داشت که در برابر امیر جدیدی به ایفای نقش می‌پرداخت.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی سحر گلدوست را بخوانید و تصاویر جدید وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

سوابق و تجارب هنری سحر گلدوست

این خانم بازیگر در تئاتر نیز تجارب بسیاری دارد اما اولین تجربه بازیگری در مقابل دوربین فیلم قهرمان می باشد او نقش فرخنده را برعهده دارد که از کاراکترهای مهم فیلمنامه می باشد.

داستان فیلم قهرمان

رحیم (امیر جدیدی) خطاط و نقاشی مطلّقه است که به علت عدم پرداخت بدهی‌اش به بهرام (محسن تنابنده) به زندان افتاده‌است. رحیم به مرخصی دو روزه‌ای می‌آید. او پسری دارد که لکنت زبان دارد و با منشی کلینیک گفتاردرمانی او فرخنده (سحر گلدوست) در رابطه است.

فیلم قهرمان

فرخنده به رحیم می‌گوید که کیفی حاوی چند سکهٔ طلا پیدا کرده و با فروش آن‌ها می‌تواند بدهی خود را به بهرام بدهد. اما رحیم می‌فهمد که پول سکه‌ها کافی نیست و بهرام همه طلبش را می‌خواهد. زیرا آن پول برای جهیزیهٔ دخترش بوده‌است. او پشیمان می‌شود و تصمیم می‌گیرد پول را به صاحبش برگرداند.

پس رحیم در سطح شهر اعلامیه پخش می‌کند تا صاحب کیف را پیدا کند. این کار رحیم، توجه تلویزیون و رسانه‌های مجازی را جلب می‌کند و مردم به رحیم لقب قهرمان را می‌دهند. حالا هی سعی دارد به بقیه نشان بدهد که آدم خوبی است تا بتواند از طریق پول بدهی هایش را پرداخت کند.

بازیگران فیلم قهرمان

فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی، امروز در سالن «گرند لومیر» فستیوال کن به روی پرده خواهد رفت. در فیلم قهرمان، امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سحر گلدوست، احسان گودرزی، مریم شاه‌داعی، علیرضا جهاندیده، صالح کریمایی، فرخ نوربخت، محمد عاقبتی و سارینا فرهادی به همراه جمعی دیگر از بازیگران که اغلب چهره‌های جدید هستند مقابل دوربین رفته‌اند.

نوشته سحر گلدوست بازیگر شیرازی فیلم قهرمان+ عکس و بیوگرافی اولین بار در مجله اینترنتی گفتنی. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیگر نقش هری پاتر در 34 سالگی با زنی که دو برابر خودش هیکل داره!+ عکس

بازیگر نقش هری پاتر دنیل جیکوب رَدکلیف (انگلیسی: Daniel Jacob Radcliffe؛ زادهٔ ۲۳ ژوئیهٔ ۱۹۸۹) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *