ستاره دورگه ایرانی؛ از ایران رفتم چون من را نخواستند/ ترجیح دادم برای تیم ملی این کشور بازی کنم

سام یامان، بازیکن ایرانی‌تبار تیم ملی بسکتبال جوانان ترکیه، پس از پیروزی مقابل تیم ملی ایران در تورنمنت کاله‌کاپ اظهار کرد: بازی خیلی خوب و پرفشاری برای هر دو تیم بود و هواداران نیز لذت بردند. توقع نداشتیم بچه‌های ایران اختلاف ۱۷ امتیازی ایجادشده را جبران کنند و همین موضوع کار را سخت کرد.

سنتر تیم ملی جوانان ترکیه که عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز کسب کرد، درباره اعتراض‌ها به داوری نیز گفت: داوری امشب با ما خوب نبود و هر کاری می‌کردیم علیه ما سوت می‌زدند. آخر بازی هم من کنار زمین نشسته بودم و با لحن بدی گفت روی نیمکت بنشین که به او اعتراض کردم.

او در پاسخ به این سوال که چرا ایران را ترک کرد، توضیح داد: حدودا پنج سال است که از ایران رفته‌ام. مربیان ایران من را نخواستند و به هر حال سلیقه مربی بود و من را انتخاب نکرد. ترجیح دادم برای ترکیه بازی کنم و الان اینجا هستم.

سام یامان درباره سطح فنی تیم ایران نیز گفت: بچه‌ها نسبت به زمانی که من در ایران بودم خیلی بهتر شده‌اند و پیشرفت زیادی کرده‌اند. به آنها افتخار می‌کنم و همیشه هم پشتشان هستم. ترکیه هم سطحش مشخص است و ما هر روز تمرینات منظمی داریم. ما آنجا امکانات بهتری داریم و فقط دو سالن استاندارد برای تمرین در اختیار خودمان است. شرایط بهتری داریم.

بیشتر بخوانید: پادشاه ۲ ساله تمدید کرد


منبع

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *