ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch 6 با شارژدهی دو هفته‌ای رونمایی شد

ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch 6 با امکانات پیشرفته پایش سلامت و قیمت استثنایی رونمایی شد. ویوو واچ ۶ می‌تواند با اپل واچ‌ها رقابت کند.

کمپانی ایسوس از ساعت هوشمند قدرتمند VivoWatch 6 خود با طیف وسیعی از امکانات مدیریت سلامت رونمایی کرد. این ساعت تنها 60 گرم وزن دارد که به لطف آن می‌توانید کل روز را با راحتی کامل آن را بر روی مچ دست خود داشته باشید. در ادامه با امکانات و قابلیت‌های ویوو واچ ۶ بیشتر آشنا شوید.

ایسوس VivoWatch 6 چه امکاناتی دارد؟

این ساعت هوشمند از یک نمایشگر لمسی 1.39 اینچی AMOLED بهره می‌برد که توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود. پنل نمایشگر ویوو واچ 6 به حداکثر روشنایی 350 نیت دست پیدا می‌کند که در نوع خودش روشن و شفاف است.

ساعت جدید ایسوس از قابلیت‌های اندازه‌گیری فشار خون و نوار قلب (ECG) به‌همراه اپلیکیشن‌های اختصاصی ASUS Blood Pressure و ASUS ECG بهره می‌برد.

علاوه بر این، به سنجش ترکیبی بدن، سنجشگر کیفیت خواب و شاخص آرامش نیز مجهز است. سازنده می‌گوید مجموعه کاملی از حسگرهای فوتوپلتیسموگرام و الکتروکاردیوگرافی با رده پزشکی در این محصول به‌کار رفته که نتایج بسیار دقیقی را ثبت می‌کنند. حتی روی حلقه بیرونی ساعت هم یک حسگر BIA (بیوالکتریکال امپدانس) برای اندازه‌گیری ترکیب بدینی تعبیه شده است.

با ویوو واچ 6، به دنیایی از اطلاعات سلامتی و تناسب اندام خودتان قدم بگذارید! کافیست انگشت شست و اشاره‌تان را بر روی حسگر تعبیه شده در صفحه نمایش ساعت قرار دهید تا اطلاعات کاملی از جمله درصد چربی بدن، وزن عضلات اسکلتی، میزان آب بدن و نرخ متابولیک پایه خود را دریافت کنید.

اما ایسوس VivoWatch 6 فراتر از یک ابزار صرف تناسب اندام عمل می‌کند. این ساعت هوشمند با پایش فعالیت سیستم عصبی خودمختار و استفاده از قابلیت ضربان قلب نوسانی (HRV)، شاخص آرامش شما را محاسبه می‌کند و بدین ترتیب می‌تواند افزایش ناگهانی یا غیرعادی سطح استرس را تشخیص دهد.

بیشتر بخوانید:

مهم ترین انتظاراتی که از اپل واچ X، نسل دهم ساعت هوشمند اپل داریم

گلکسی واچ FE با قیمتی عجیب معرفی شد

مقایسه سامسونگ گلکسی واچ FE با گلکسی واچ ۴

با ویوو واچ حتی نوسانات خلقی خود را نیز زیر نظر داشته باشید. قابلیت تجزیه و تحلیل هارمونی بدن در این ساعت، وضعیت احساسی شما را در طول یک هفته پایش کرده و آن را در قالب نموداری گویا به نمایش می‌گذارد.

شارژدهی دو هفته‌ای و قیمت عالی

علاوه بر امکانات پیشرفته سلامتی، ویووواچ 6 از GPS دو بانده و تا 14 روز عمر باتری نیز بهره می‌برد. این ساعت هوشمند با بهره‌گیری از نوآوری‌ها و سال‌ها تجربه ایسوس در زمینه پزشکی، به شما کمک می‌کند تا به راحتی اهداف بلندمدت سلامتی خود را دنبال کرده و در هر زمان و مکانی بر روی آمار حیاتی سلامتی خود نظارت داشته باشید.

اپلیکیشن ASUS HealthConnect تمامی پارامترهای سلامتی پایش شده توسط ویووواچ 6 را در یک نگاه در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید به سادگی روند سلامتی خود را در طول زمان رصد کرده و از جزئیات مربوط به هر پارامتر آگاه شوید.

شاید با کنار هم گذاشتن تمام این امکانات جذاب تصور کنید که ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch 6 بسیار گران قیمت است. اما این دیوایس فقط ۱۴۰ دلار (۱۰۲۰ یوان چین) قیمت دارد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ریش‌تراش دوتیغه جدید شیائومی با گواهی ضدآب و قیمت ۲۶ دلار معرفی شد

شیائومی ریش‌تراش برقی جدید خود را با طراحی مینیمال و همراه با دو تیغه رونمایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *