ساعت‌های هوشمند سری هواوی واچ GT 5 رونمایی شدند • دیجی‌کالا مگ

ساعت‌های هواوی با تلفیقی بی‌نظیر از طراحی زیبا، عمر باتری طولانی و قابلیت‌های فراوان، امسال با سیستم ارتقا یافته پایش سلامت TruSense عرضه می‌شوند که پیش از این معرفی شده بود. این نسل از ساعت‌های GT همچنین شامل نسخه‌ای از جنس تیتانیوم با بدنه سبک می‌شود. و سرانجام شاهد معرفی جانشین واچ D هستیم که برای افرادی که به دنبال اندازه‌گیری دقیق فشار خون هستند، ایده‌آل است. در ادامه به مشخصات و قیمت ساعت‌های سری هواوی واچ GT 5 و ساعت هوشمند هواوی واچ D2 می‌پردازیم.

۶,۱۸۹,۰۰۰

تومان

۲,۱۳۰,۰۰۰

تومان

هواوی واچ GT 5

هواوی واچ GT 5 در دو اندازه، مشابه سال گذشته، ۴۱ میلی‌متر و ۴۶ میلی‌متر عرضه می‌شود. هر دو اندازه صفحه نمایش مشابه قبل را حفظ می‌کنند: ۱.۳۲ اینچ برای مدل کوچک و ۱.۴۳ اینچ برای مدل بزرگ.

این ساعت‌ها از جنس استیل ضد زنگ ۳۱۶L ساخته شده‌اند و هواوی تلاش کرده تا آن‌ها را کمی باریک‌تر کند. به عنوان مثال، مدل ۴۱ میلی‌متری اکنون ۰.۳ میلی‌متر نازک‌تر از همتای GT 4 خود است. ترکیبی از بندهای فلزی، چرمی، پلاستیکی و بافته شده برای انتخاب وجود دارد. برای مدل ۴۶ میلی‌متری، رنگ آبی رنگ اصلی است که از اقیانوس الهام گرفته شده است. مانند گذشته، این مدل دارای حاشیه مدرج است، در حالی که مدل ۴۱ میلی‌متری برای کاهش ابعاد خود از آن صرف نظر کرده.

سری GT 5 از آنتن و الگوریتم ارتقا یافته برای موقعیت‌یابی دقیق‌تر بهره می‌برد. دقت مسیر ۴۰ درصد، دقت مسافت ۳۰ درصد و دقت سرعت ۲۰ درصد افزایش یافته است. سیستم هواوی TruSense شامل قابلیت‌های استاندارد اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون، به علاوه ردیابی خواب می‌شود. ویژگی آگاهی از تنفس خواب که در سری GT 4 معرفی شده بود، با قابلیت تشخیص آپنه خواب بهبود یافته است. این ساعت‌ها ردیابی سلامت زنان را نیز ارائه می‌دهند. جالب اینجاست که می‌توانند احساسات شما را برای پایش سلامت عاطفی ثبت کنند. البته این ویژگی در اروپا در دسترس نخواهد بود.

هواوی واچ GT 5 پرو

هواوی واچ GT 5 پرو در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود. نسخه کوچک‌تر نسبت به GT 3 پرو کوچک (که ۴۳ میلی‌متر بود)، ۰.۹ میلی‌متر باریک‌تر است.

همانطور که پیشتر اشاره شد، مدل‌های پرو بدنه‌ای از جنس تیتانیوم دارند. مدل ۴۲ میلی‌متری از سرامیک در بدنه و بند استفاده می‌کند، در حالی که مدل ۴۶ میلی‌متری از تیتانیوم یا فلورو الاستومر برای بند استفاده می‌کند. صفحه نمایش این ساعت‌ها نیز از جنس شیشه یاقوت کبود است. مدل‌های GT پرو با قابلیت ECG نیز متمایز می‌شوند که برای ارائه نمودار ECG به ۳۰ ثانیه زمان نیاز دارد.

این ساعت‌ها از نقشه‌های آفلاین با پیش‌نمایش مسیر پشتیبانی می‌کنند که تغییرات ارتفاع را تخمین زده و جزئیات زمین را نشان می‌دهند. همچنین قابلیت‌های مسیریابی آنی، از جمله ناوبری مبتنی بر بخش و هشدارهای انحراف از مسیر، نیز وجود دارد. ناوبری دویدن در مسیر از نقشه‌های آفلاین استفاده می‌کند و می‌تواند شما را در محیط‌های پیچیده دویدن در طبیعت، راهنمایی کند. اگر از برنامه Komoot برای برنامه‌ریزی مسیر استفاده می‌کنید، این ساعت با آن ادغام می‌شود. پس از رسیدن به خط پایان، ساعت آنالیز فرم دویدن را ارائه می‌دهد که شامل اندازه‌گیری زمان تماس با زمین، نوسان عمودی، تعادل و موارد دیگر می‌شود.

علاوه بر این، این ساعت‌ها بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی دارند. مدل‌های پرو حالت غواصی آزاد را با مقاومت در برابر آب تا عمق ۴۰ متر، به همراه ردیابی عمق و یادآوری‌ها، اضافه می‌کنند. مدل‌های پرو از ویژگی‌های نقشه برداری بهبود یافته‌ای، از جمله نقشه‌های توپوگرافی با خطوط تراز در فواصل ۱۰ متری (خارج از چین)، برخوردار هستند.

گلف بازان نیز از این ساعت لذت خواهند برد. بیش از ۱۵۰۰۰ نقشه گلف با پیش‌نمایش‌های سه‌بعدی و مسیر‌یابی دقیق در دسترس است. می‌توان از کارت امتیاز داخلی برای پیگیری امتیازات استفاده کرد. ویژگی گلف در اواخر این ماه در ۶۹ کشور در دسترس خواهد بود.

هواوی واچ GT 5 و GT 5 پرو عمر باتری طولانی دارند. ساعت‌های کوچک (۴۱ و ۴۲ میلی‌متری) با فعال بودن Always On Display تا ۵ روز و با استفاده معمولی تا ۷ روز دوام می‌آورند. ساعت‌های بزرگ‌تر (۴۶ میلی‌متری) با AOD تا ۹ روز و با استفاده معمولی تا ۱۴ روز دوام می‌آورند. مدل‌های پرو از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و در ۶۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شوند.

هواوی واچ D2

هواوی واچ D2 یک ساعت مچی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. این ساعت دارای یک بند مچی بادی است و مانند دستگاه‌های فشارسنج مچی عمل می‌کند. این روش، اندازه‌گیری‌های دقیق‌تری نسبت به ساعت‌هایی که از سنسورهای نوری استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد. D2 توسط MDR اتحادیه اروپا و NMPA چین تایید شده است.

بخش بادی در فواصل منظم در طول روز و شب باد می‌شود. با این حال، D2 یک سنسور نوری نیز دارد که برای اندازه‌گیری ضربان قلب استفاده می‌شود (این سنسور مصرف باتری کمتری دارد و مانند بخش بادی، مچ دست را فشار نمی‌دهد). علاوه بر این، سنسورهای ECG و دمای پوست نیز وجود دارد که اطلاعات کاملی از وضعیت سلامتی شما ارائه می‌دهند.

D2 دارای یک صفحه نمایش OLED مستطیلی ۱.۸۲ اینچی (۴۰۸ در ۴۸۰ پیکسل) است که بزرگتر از صفحه نمایش ۱.۶۴ اینچی واچ D اصلی است. ابعاد خود ساعت ۴۸ در ۳۸ در ۱۳.۳ میلی‌متر و وزن آن ۸۵ گرم است. با توجه به وجود پمپ هوا و سنسور فشار خون در داخل آن، این یک دستاورد چشمگیر در کوچک سازی به حساب می‌آید. برای مقایسه، ابعاد D اصلی ۵۱ در ۳۸ در ۱۳.۶ میلی‌متر و وزن آن ۴۰.۹ گرم بود.

نسخه جدید هواوی واچ آلتیمیت

 

هواوی واچ آلتیمیت سال گذشته در دو نسخه آبی و مشکی عرضه شد. اکنون یک رنگ سوم نیز در دسترس است: سبز. نسخه سبز با حاشیه سرامیکی نانو فناوری دو رنگ عرضه می‌شود که کریستال یاقوت کبود را احاطه کرده است. آلتیمیت همچنین اولین ساعتی است که از فلز مایع مبتنی بر زیرکونیوم استفاده می‌کند.

قیمت ساعت‌های جدید هواوی واچ

قیمت GT 5 از ۲۳۰ پوند شروع می‌شود (هر دو اندازه، اما برخی از ترکیب‌های رنگ/بند قیمت بالاتری دارند). قیمت سری GT 5 پرو از ۳۳۰ پوند برای مدل ۴۶ میلی‌متری و ۴۰۰ پوند برای مدل ۴۲ میلی‌متری شروع می‌شود. در اروپا، قیمت واچ GT 5 از ۲۵۰ یورو شروع می‌شود، در حالی که GT 5 پرو ۳۸۰ یورو برای مدل ۴۶ میلی‌متری و ۴۵۰ یورو برای مدل ۴۲ میلی‌متری خواهد بود. توجه داشته باشید که مدل کوچک‌تر از سرامیک در بدنه و بند استفاده می‌کند که دلیل قیمت بالاتر آن است.

هواوی واچ D2 نیز امروز با قیمت ۳۵۰ پوند عرضه می‌شود. قیمت D2 در اروپا ۴۰۰ یورو است. هواوی واچ آلتیمیت ساعت جدیدی نیست نیست، اما برای اطلاع باید بدانید که قیمت آن ۹۰۰ یورو است. این ساعت‌ها با گوشی‌های هوشمند اندرویدی، iOS و (البته) EMUI به طور کامل سازگار هستند.

۶,۱۸۹,۰۰۰

تومان

۲,۱۳۰,۰۰۰

تومان

منبع: GSMArena


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

OpenAI از مدل هوش مصنوعی O1 رونمایی کرد؛ اولین مدل با قدرت استدلال • دیجی‌کالا مگ

شرکت OpenAI از مدل جدیدی به نام O1 رونمایی می‌کند. این مدل، اولین مدل در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد