سازندگان ماینکرفت تریلر Tricky Trials را به مناسبت انتشار بروزرسانی ۱.۲۱ منتشر کردند

بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) که به عنوان Tricky Trials نیز شناخته می‌شود، سرانجام برای دانلود در دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف در دسترس کاربران و طرفداران قرار گرفته است. به مناسبت این اتفاق خوب، استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ یک تریلر دو دقیقه و ۴۰ ثانیه‌ای را در کانال رسمی یوتیوب خود منتشر کرده است. این تریلر حاوی یک انیمیشن خوش ساخت است که تمام ویژگی‌های سرگرم کننده بروز رسانی را نشان می‌دهد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا همه چیز را درباره تریلر و همه موارد هیجان انگیزی که با بروز رسانی Tricky Trials به بازی می‌آیند را بدانید.

سازندگان ماینکرفت تریلر رسمی بروزرسانی Tricky Trials را منتشر کرده است

اتاق‌های آزمایشی (The trial chambers) در ماینکرفت ۱.۲۱ مکانی چالش برانگیز محسوب می‌شود.

پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت منتشر شد. تریلر منتشر شده توسط استودیوی موجانگ (Mojang Studios) کاملاً ماهیت این آپدیت را در چند دقیقه خلاصه می‌کند. این ویدیوی انیمیشنی تعدادی از بازیکنان ماینکرفت را نشان می‌دهد که در حال کاوش در اتاق‌های آزمایشی هستند که به زیبایی در ویدیو به تصویر کشیده شده‌اند. این تریلر همچنین آیتم‌ها و ماب‌هایی که به بازی اضافه شده‌اند را نشان می‌دهد. در سکانس آغازین تریلر، می‌توانیم بازیکنانی را ببینیم که با گرگ‌های رام‌شده‌شان وارد اتاق آزمایشی می‌شوند. این گونه‌های جدید گرگ قبلاً به بازی اضافه شده بودند. یک بخش از تریلر هم بازیکن را نشان می‌دهد که از تبر روی یک لامپ مسی (copper bulb) برای روشن تر کردن محیط استفاده می‌کند. این یک مکانیک درون بازی است که بازیکنان می‌توانند آن را در اتاق‌های آزمایشی امتحان کنند.

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

ماب اسکلتون باتلاقی (bogged) نیز در ویدیو ظاهر برجسته‌ای دارد. این ماب یک نوع جدید از اسکلتون است که با این آپدیت به بازی اضافه شد. ماب اسکلتون باتلاقی تیرهای سمی پرتاب می‌کند و می‌توان آن را در اتاق‌های آزمایشی پیدا کرد. بازیکنان همچنین می‌توانند با استفاده از قیچی از آن mushroom بگیرند. شاید یکی از هیجان‌انگیزترین چیزهایی که ویدیو نشان می‌دهد و به راحتی از دست می‌رود، این است که حرکت کردن در اتاق‌های آزمایشی چقدر دشوار خواهد بود. این اتاق کاخ هزارتو مانند نیاز به جستجوی مناسب را دارد و بازیکنان باید در کنار یکدیگر باشند، وگرنه ممکن است از هم جدا شده و گم شوند.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

این ویدئو همچنین اتاق اصلی را نشان می‌دهد که ماب برییز (Breeze) در آن زندگی می‌کند. وجود تعداد زیادی از ماب‌های دشمن در این اتاق، پاکسازی اتاق‌های آزمایشی را به یک چالش تبدیل می‌کند. ماب برییز می‌تواند تمام حملات پرتابه را در حالی که واقعا سریع حرکت می‌کند، بلاک کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *