سازندگان الدن رینگ با افراد بیش‌تری مثل نویسنده بازی تاج و تخت همکاری می‌کنند

حضور جرج آر. آر. مارتین به عنوان نویسنده کتاب‌های نغمه یخ و آتش در پروژه الدن رینگ خروجی فوق‌العاده مثبتی داشت. حال هیدتاکا میازاکی که کارگردان بازی مذکور محسوب می‌شود اعلام کرد که آن‌ها دوست دارند در آینده چنین همکاری‌های داشته باشند و از این موضوع برای پروژه‌های بعدی استقبال خواهند کرد.

یکی از ویژگی‌های مهمی که الدن رینگ را از سایر بازی‌های استودیو فرام‌سافتور مجزا می‌کند به حضور یک نویسنده بزرگ به نام جرج. آر. آر. مارتین باز می‌گردد؛ فردی که او را به عنوان نویسنده رمان‌های نغمه یخ و آتش (منبع الهام سریال بازی تاج و تخت) می‌شناسیم. مارتین در تالیف اسطوره‌شناسی دنیای این بازی حضور مستقیمی داشت و کاری کرد که تاریخچه دنیای Elden Ring به شدت عمیق، جذاب و صد البته پیچیده شود. حال ظاهرا هیدتاکا میازاکی به عنوان کارگردان بازی از این همکاری لذت برده و از همکاری‌های این چنینی در پروژه‌های آینده استقبال می‌کند.

چگونه بسته الحاقی الدن رینگ یا همان Shadow of the Erdtree را آغاز کنیم؟

میازاکی در طی مصاحبه‌ای که با رسانه GameSpot داشت در مورد همکاری با جرج آر. آر. مارتین صحبت کرد و از نکات مثبت همفکری با این نویسنده بزرگ گفت. او اظهار کرد که اگر در آینده موقعیت مشابهی پیش بیاید بدون شک آن را قول خواهد کرد. به گفته خالق سری دارک سولز و بلادبورن همکاری با نویسنده بزرگی نظیر مارتین نه تنها تاثیر مثبتی روی بازی دارد، بلکه تجربه ارزشمندی را به کارمندان استودیو فرام‌سافتور افزون می‌کند.

هیدتاکا میازاکی در این باره توضیح می‌‌دهد:«یکی از ارزش‌های افزوده الدن رینگ به مشارکت جرج آر. آر. مارتین در تاریخچه و اسطوره‌شناسی بازی مربوط می‌شود، چرا که این همکاری امیتاز خاصی برای بازی داشت که سایر آثار فرام‌سافتور ندارند. هنگامی که تیم ما شروع به باز کردن افسانه‌ها و اسطوره‌شناسی او کرد انگیزه بزرگی به دست آورد. این چیزی بود که که تیم توسعه دهنده ما زیاد نمی‌تواند زیاد آن را تجربه کند.»

درک مارتین از بازی‌های ویدیویی روند نوشتن اسطوره‌شناسی Elden Ring را راحت‌تر کرده بود

حال با توجه به اینکه حضور مارتین در الدن رینگ با موفقیت عظیمی همراه شد، هیدتاکا میازاکی دوست دارد این روند را ادامه دهد. او در طی مصاحبه خود توضیح داد که اگر موقعیت مشابهی به وجود آید و فرام‌سافتور فرصت همکاری با یک نویسنده بزرگ دیگر را داشته باشد بدون شک به سمت آن خواهد رفت. حضور جرج آر. آر. مارتین نه تنها برای خود تیم سازنده تجربه فوق‌العاده‌ای بود، بلکه باعث به وجود آمدن یک داستان هیجان‌انگیز شد که گیمرها هم حسابی از آن لذت بردند.

بسته الحاقی الدن رینگ به بهترین بسته الحاقی تاریخ تبدیل شد

اما نکته جالب دیگری که میازاکی به آن اشاره کرد به فهم مارتین از بازی‌های ویدیویی و طراحی آن‌ها باز می‌گردد. ظاهرا نویسنده رمان‌های نغمه آتش و یخ نه تنها در نویسندگی از استعداد فوق‌العاده بالایی برخوردار است، بلکه درک خوبی از بازی‌های ویدیویی و توسعه آن‌ها دارد که تعجب اعضای فرام‌سافتور را برانگیخت. ظاهرا این نویسنده بزرگ احترام خاصی برای دنیای ویدیو گیم قائل است و همین موضوع باعث شد که همکاری به وجود آمده برای ساخت الدن رینگ لذت‌بخش و آسان پیش برود.

در حال حاضر که بسته الحاقی Shadow of the Erdtee برای بازی الدن رینگ منتشر شده، توجه دنیای ویدیو گی دوباره به سراغ این بازی و جذابیت‌های آن رفته است. با توجه به اخبار این دی ال سی داستان حسابی مورد تحسین قرار گرفته و از لحاظ نمره منتقدین به بهترین بسته الحاقی تمام تاریخ ویدیو گیم تبدیل شده است. پس اگر این بازی را دوست دارید نباید به هیچ وجه «سایه اردتری» را از دست بدهید.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamesRadar


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اساسینز کرید بلک فلگ ریمیک تازه شروع کار پلی استیشن 5 است

در طی یک مصاحبه جدید یکی از سران شرکت یوبیسافت به صحبت در مورد آینده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *