سازنده EA Sports FC25 نگران بازی جدید فیفا نیست

تیم توسعه‌دهنده بازی EA Sports FC25 نگران ظهور رقیبی جدید تحت برند FIFA نیست.

فیفا از سال ۲۰۲۲ که همکاری‌اش با EA به اتمام رسید، هیچ‌وقت تمایل خود برای همکاری با یک شرکت دیگر برای تولید شبیه‌ساز فوتبال با نام خود را پنهان نکرده است. شایعات حاکی از آن هستند که لایسنس نام FIFA همین الان هم در اختیار یک توسعه‌دهنده دیگر است و قرار است بازی خود با نام فیفا را همزمان با شروع جام جهانی بعدی منتشر کند. اما این رقیب جدید EA کدام شرکت است؟ محتمل‌ترین نام در حال حاضر شرکت 2K است که شبیه‌سازهای ورزشی دیگری مانند NBA 2K، PGA Tour 2K و WWE 2K را نیز ساخته و منتشر کرده است.

با این حساب آیا الکترونیک آرتز نگران این رقیب جدید است؟ به‌طور خلاصه خیر. سم ریورا، یکی از تهیه‌کننده عنوان EA Sports FC در مصاحبه با یوروگیمر گفت: «ما از رقابت استقبال می‌کنیم و به‌نظرمان این اتفاق خوبی است. اتفاق خوبی برای همه است. ما می‌خواهیم ببینیم بازی‌های فوتبالی دیگر چه کاری می‌توانند انجام دهند. چیزی که من می‌توانم به شما بگویم این است که ساخت یک بازی سرگرم‌کننده و عمقی از فوتبال سال‌ها طول می‌کشد.

برای ما مثلا اینگونه بود که هر سال باید باتوجه‌به بازخورد طرفداران، هزاران مورد ریز و درشت را تغییر می‌دادیم. ما آنقدر چیزهای مختلف را امتحان کردیم که حالا در جایگاهی هستیم که می‌توانیم ادعا کنیم که دقیقا می‌دانیم چگونه می‌شود این مشکلات را برطرف کرد.»

او در ادامه افزود: « اگر شما FC 24 را با FIFA 14 مقایسه کنید متوجه می‌شوید که بهبودهای بسیار زیادی رخ داده است. چیزهایی چنان واضح که به سرعت می‌توانید متوجه آن‌ها شوید. آن همه باگ، آن همه مشکل وجود داشت ولی الان خیلی از آن‌ها درست شده‌اند. رسیدن به این جا ۱۰ سال برای ما طول کشید. بنابراین این چیزی است که طول می‌کشد و نیاز به تکرار داد تا متوجه شوید که بازیکنان چه می‌خواهند. این اتفاقات خود به خود رخ نمی‌دهند. شما باید به آن‌ها گوش دهید تا بتوانید این تغییرات را اعمال کنید. این فرایند بسیار جالبی است که ما هر سال آن را تجربه می‌کنیم.»

کارتیک ونکاتشان، تهیه‌کننده بخش آلتیمیت تیم هم درباره ظهور رقیب جدید اینگونه اظهارنظر کرد: «از منظر یک توسعه‌دهنده باید بگویم که بسیار هیجان‌زده هستیم. ما خودمان طرفداران فوتبال هستیم و زمانی‌که یک چیز جدید ظهور می‌کند بسیار هیجان‌زده می‌شویم. ما هم سایر بازی‌ها را انجام می‌دهیم تا تفاوت‌هایشان را پیدا کنیم. من با خودم فکر می‌کنم که عجب، آن‌ها با این رویکرد به این موضوع نگاه کردند، حالا ما باید چه کاری انجام دهیم؟»

او در ادامه گفت: «علاوه‌برآن، به‌نظرم این اتفاق سالمی است. بخش آمریکایی من می‌گوید که وجود رقابت اتفاق سالمی به‌نظر می‌رسد. این موضوع به من انرژی می‌دهد و ابدا باعث نگرانی من نمی‌شود.»

نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369979-ea-sports-fc-isnt-worried-fifa-revival/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر زمان عرضه Astro Bot دنیای جذاب بازی را به تصویر می‌کشد

تریلر زمان عرضه Astro Bot جذابیت‌های بازی را به نمایش می‌گذارد و سعی می‌کند هیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد