سازنده بازی RoboCop روی یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی کار می‌کند

استودیو لهستانی Teyon، سازنده بازی RoboCop، روی یک بازی اکشن نقش آفرینی معرفی نشده برای پی‌سی و کنسول‌ها کار می‌کند و به دنبال جذب نیروهای جدید است. 

این شرکت که در سال‌های گذشته بازی‌هایی مثل RoboCop: Rogue City و Terminator: Resistance را به بازار عرضه کرده است. در حال حاضر استودیو Teyon چهار موقعیت شغلی برای افرادی که در زمینه‌های انیمیشن، برنامه‌نویسی، طراحی بازی و طراحی محیط تخصص دارند، باز کرده است.

از آگهی‌های منتشر شده چنین برمی‌آید که پروژه جدید – مشابه بازی RoboCop: Rogue City که سال گذشته منتشر شد، با استفاده از Unreal Engine 5 توسعه می‌یابد. این استودیو لهستانی در گذشته اعلام کرده بود که چندین فرانچایز بزرگ دیگر وجود دارند که به کار روی آن‌ها علاقه‌مند هستند.

نکته‌ای وجود دارد که بد نیست به آن اشاره کنیم و برخی از این موقعیت‌ها اجازه کار از راه دور را می‌دهند. با این حال، استودیو Teyon این نوع کار را تنها در صورتی تأیید می‌کند که فرد مورد نظر شرایط مشخصی را داشته باشد. همچنین این استودیو به دنبال برنامه‌نویسی است که حداقل سه سال تجربه در صنعت بازی‌سازی را داد.

در طول ۱۰ سال گذشته، این شرکت سه بازی شوتر اول شخص بر اساس فرنچایزهای محبوب منتشر کرده است. Teyon به جز دو عنوانی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، به ترتیب بازی‌های Rambo: The Video Game را هم توسعه داده است که بدترین ساخته آن‌ها نیز محسوب می‌شود.

بازی Rambo ضعیف‌ترین بازخوردها را دریافت کرد و فروش خوبی نیز نداشت. از طرف دیگر دو بازی RoboCop: Rogue City و Terminator: Resistance بازخوردهای به مراتب مثبت‌تری داشتند و بازی RoboCop در حدود ۲ هفته پس از عرضه بیش از ۴۳۵,۰۰۰ نسخه فروش داشت.


منبع: https://vigiato.net/p/480863

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چه چیزی باعث شد که کیت بلانشت در فیلم Borderlands بازی کند؟

اقتباس سینمایی بوردرلندز (Borderlands) مدت‌ها در دست ساخت بوده و کیت بلانشت اکنون توضیح داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *