ساخت یک قلعه خیره کننده در ماینکرفت که شبیه یک عکس واقعی به نظر می‌رسد

یکی از بازیکنان با استعداد ماینکرفت (Minecraft) جدیدا قلعه‌ای ساخته است که جامعه طرفداران بازی را به این فکر واداشته است که آیا این یک مکان واقعی است یا خیر؟ از زمانی که بازی ۱۵ سال پیش عرضه شد، ماینکرفت به پرفروش‌ترین بازی ویدیویی در تاریخ تبدیل شده و تقریباً ۳۰۰ میلیون نسخه فروش داشت. با وجود انتشار نسخه کامل در سال ۲۰۱۱، بازی سندباکس موجانگ (Mojang) هنوز بروزرسانی‌های منظم را دریافت می‌کند. بروزرسانی Tricky Trails ماینکرفت برای انتشار در ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) برنامه ریزی شده است و به بازیکنان ابزارهای بیشتری برای ساخت تقریباً هر چیزی که می‌خواهند را می‌دهد. حتی بدون تکسچرهای جدید این بروزرسانی، یک بازیکن مشغول ایجاد یک ساختنی بوده است که تحسین بسیاری را از سوی طرفداران بازی را برانگیخته است.

کاربری با نام VinceDC36 در ردیت آخرین ساخته ماینکرفتی خود را منتشر کرده است که بیشتر شبیه یک عکس از دنیای واقعی است تا اسکرین شات از بازی! بازیکن یاد شده توانسته یک قلعه کامل با یک فواره آب بزرگ، حیاط‌ باشکوه و یک ساختمان جانبی با سطح جزئیات بالا ایجاد کند که طرفداران را در مورد واقعی بودن یا نبودن قلعه متعجب و گیج می‌کند. این ساخته بحث‌هایی را در مورد این که آیا این ساختمان بیشتر یک عمارت یا قلعه است را هم به راه انداخته است، اما اتفاق نظر جامعه طرفداران بازی این است که کار VinceDC36 نسبتا خیره کننده ظاهر شده و جذاب به نظر می‌رسد.

بازیکنی در ماینکرفت قلعه‌ای خیره کننده ساخته است

قلعه و عمارت‌های ساخته شده در بازی ماینکرفت

با توجه به جزئیات فوق‌العاده‌ی نشان داده شده در پست، بازیکنان از میزان دقتی که در مکان ساخته شده به کار رفته را تحسین می‌کنند. برخی از واکنش‌ها حتی خاطرنشان می‌کردند که باید زوم کنند تا مطمئن شوند قلعه ساخته شده عکس واقعی است یا عمارتی در بازی ماینکرفت! در حالی که برخی دیگر ساختمان را با قلعه Bergenhus در نروژ مقایسه کردند. در تعدادی از نظرات پرسیده شده بود که چگونه VinceDC36 موفق به ساختن این ساختمان پر جزئیات شده است، سازنده هم پاسخ داده که این سازه ترکیبی از بلوک‌های درون بازی است که با برخی از تکسچر پک‌های سفارشی که به صورت رایگان برای ماینکرفت در دسترس هستند، ساخته شده است.

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

از آنجایی که VinceDC36 مشتاق است قلعه‌ای را به نمایش بگذارد که به نظر می‌رسد مستقیماً از دنیای واقعی بیرون کشیده شده است، دیگران تصمیم می‌گیرند که ساخته‎‌های خود را به روش‌های مختلف به نمایش بگذارند. یکی از طرفداران اخیرا یک کازینو با تم سایبرپانک را در ماینکرفت ساخته که نشان می‌دهد عنوان سندباکس موجانگ چقدر می‌تواند عالی باشد.

یکی از بازیکنان ماینکرفت آیتمی را پیدا کرده که نباید در بازی وجود داشته باشد

طرفداران تنها کسانی نیستند که به دنبال محو کردن خطوط بین عنوان تاثیرگذار ماینکرفت و دنیای واقعی هستند. اخیراً اعلام شد که موجانگ در حال همکاری با LEGO است تا یک محصول ساختنی واقعی میانکرفت را برای جشن سالگرد این بازی منتشر کند. این محصول برای انتشار در اول آگوست برنامه ریزی شده است و طرفداران را تشویق می‌کند تا دنیای مینیاتوری ماینکرفت خود را از ۱۱۹۵ قطعه موجود در جعبه بسازند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: gamerant


ده‌تا از بهترین بازی‌هایی که هیچ وقت منتشر نشدند




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *