ساخت فیلم Metal Gear Solid به خوبی پیش می‌رود

خیلی وقت است که فیلمی با اقتباس از متال گیر سالید (Metal Gear Solid) در دست ساخت قرار دارد و اکنون اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است.

بنابر گزارش IGN آری آراد، تهیه‌کننده فیلم، به‌روزرسانی جدیدی در مورد اقتباس سینمایی Metal Gear Solid ارائه کرده است. این موضوع تایید می‌کند که فیلم هنوز در دست تولید است و احتمالا در مورد داستان آن پیشرفتی حاصل شده است. آراد فقط به این اشاره کرد که در حال کار روی فیلمنامه هستند، اما در حال حاضر نمی‌تواند بیشتر از این صحبت کند. 

تهیه کننده فیلم متال گیر سالید همچنین اعلام کرد که حدس می‌زند همه از تماشای این فیلم بسیار هیجان‌زده و شگفت‌زده خواهند شد. آری آراد باور دارد که این فیلم نسبت به برخی از اقتباس‌های دیگر بیشتر متفکرانه است.

 جردن وگت-رابرتز (Jordan Vogt-Roberts)، کارگردان Kong: Skull Island و دوست کوجیما، وظیفه کارگردانی اقتباس سینمایی متال گیر سالید را برعهده دارد. اسکار آیزاک نیز به عنوان بازیگر اصلی به این فیلم ملحق شده بود، اما نمی‌دانیم هنوز در پروژه نقش دارد یا خیر.  

خستین بازی از سری متال گیر در سال ۱۹۸۷ برای پلی استیشن منتشر شد و همچنان به عنوان یکی از پیشگامان نسل خود شناخته می‌شود. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نیز آخرین نسخه ساخته شده توسط کوجیما بود که در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد. در همین حال، طرفداران سری بازی‌ها منتظر بازسازی Metal Gear Solid 3 هستند. 


منبع: https://vigiato.net/p/480363

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

خشن‌ترین سری بازی‌های تاریخ ویدیوگیم

خشونت موضوع تازه‌ای در صنعت بازی به شمار نمی‌رود. از اولین بازی‌های ویدیویی تاریخ در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *