ساخت سریال Horizon Zero Dawn نتفلیکس لغو شده است

نتفلیکس طبق گزارش نشریه‌ی رولینگ‌استون، ساخت سریال Horizon Zero Dawn را لغو کرده است. اتهامات جدی به شورانر این سریال، استیو بلکمن وارد شده است و نتفلیکس ترجیح داده تا همکاری با این تیم را ادامه ندهد. بلکمن طبق گفته‌ها، فضای کاری مسموم و قلدرانه ایجاد کرده و از کارمندان با رفتار ناشایست، سوءاستفاده کرده است.

رولینگ‌استون هفته‌ی گذشته، اتهامات مهمی را علیه شورانر سریال Umbrella Academy وارد کرد. نتفلیکس پس از انتشار این گزارش، تصمیم گرفته تا دو پروژه‌ی در حال ساخت استیو بلکمن را لغو کند. یکی از این پروژه‌ها، سریال اقتباسی از مجموعه بازی هورایزن بود. سریالی که ساخت آن حدود دو سال پیش تائید شد و طرفداران بازی، مدت‌هاست منتظر پخش آن هستند.

سونی حدود دو سال پیش بود که از سریال اقتباسی Horizon در طی یک جلسه‌ی پرسش و پاسخی مالی رونمایی کرد. این شرکت ژاپنی معتقد بود که بازی از ظرفیت خارج از دنیای گیمینگ استفاده کرد. استراتژی جدید سونی، منجر به تولید سریال لست آو آس و همچنین فیلم سینمایی آنچارتد شد. هر چند پروژه‌های دیگری از جمله سریال گاد آو وار سرویس آمازون پرایم و فیلم سینمایی گوست آو سوشیما در دست ساخت هستند. سریال هورایزن نیز یکی از این پروژه‌ها بود.

لغو ساخت سریال Horizon Zero Dawn

پلی‌استیشن بازی Horizon Zero Dawn را به‌عنوان پرچم‌دار کنسول جدید خود معرفی می‌کند. حتی یک بازی فرعی واقعیت مجازی هم از آن ساخته شد. یک بازی لگو نیز در حال ساخت است که حتی برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد. سونی در نهایت امیدوار بود که سریال اقتباسی نتفلیکس بتواند به رشد این مجموعه بازی و شهرت آن میان عامه کمک کند. اتفاقی که طبق گفته‌ها، امکان‌پذیر نیست.

نشریه‌ی رولینگ‌استون با نتفلیکس تماس گرفته و منتظر پاسخ رسمی است. این غول رسانه‌ای هنوز واکنش به اتهامات علیه بلکمن نشان نداده است. هر چند به نظر می‌رسد که تصمیمات اساسی گرفته‌‌ شده‌اند و با بلکمن، قطع همکاری شده است. همچنین پروژه سریال Horizon Zero Dawn نیز به‌طور رسمی لغو شده است.

سخنگوی استیو بلکمن به رولینگ‌استون گفته است که او «رابطه‌ی کاری بلندمدت، نزدیک و ادامه‌داری با نتفلیکس دارد و به کار روی پروژه‌های جدید ادامه می‌دهد.» این فرد مدعی است که یک قرارداد چندساله هم در اوایل سال با بلکمن بسته شده است. نتفلیکس واکنشی به این صحبت‌ها نشان نداده و سرنوشت این شورانر همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. باید منتظر تأییدیه رسمی خبر از سوی طرفین بمانیم. نظر شما چیست؟‌ آیا سریال Horizon Zero Dawn می‌توانست موفقیت‌آمیز باشد؟

منبع: TheGamer


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بهترین بازی های VR برای کامپیوتر

بهترین بازی های واقعیت مجازی برای کامپیوتر در واقع ابزارهای زیادی برای تجربه بازی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *