ساخت سریال لایو اکشن Horizon متوقف شده است

احتمال در جریان هستید که سونی با همکاری نتفلیکس قصد ساخت سریالی با اقتباس از سری بازی هورایزن (Horizon) را داشت، اما اکنون این پروژه کنسل شده است. 

رولینگ استونز اخیرا گزارشی درباره رفتارهای سمی استیو بلکمن، شو رانر سریال The Umbrella Academy، منتشر کرده که توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده است. دوازده کارمند این ادعاها را مطرح کردند و رولینگ استون پس از تحقیق و بررسی‌، حقایق نگران‌کننده‌ای را کشف کرد. از این رو پروژه‌های دیگر بلکمن، از جمله سریال پیش‌درآمد Horizon Zero Dawn، لغو شده‌اند.

بحث درباره تولید یک سریال تلویزیونی بر اساس دنیای Horizon مدت‌هاست که مطرح است. با توجه به داستان غنی و دنیای زیبا و جذاب این بازی، این پروژه برای تبدیل شدن به یک سریال لایو اکشن بسیار مناسب بود و قرار بود توسط نتفلیکس ساخت آن را برعهده داشته باشد، اما حالا این پروژه لغو شده است.

به گزارش شایان راوندتری (Cheyenne Roundtree) از رولینگ استون که داستان اصلی بلکمن را نیز پوشش داده بود، همه پروژه‌های مرتبط با این شو رانر، از جمله Horizon Zero Dawn و Orbital، متوقف شده‌اند. هنوز مشخص نیست تولید این پروژه‌ها تا چه حد پیش رفته بودند، اما انتظار نمی‌رود که خیلی جلو رفته باشند.

احتمالاً Sony تولید این سریال تلویزیونی را با همکاری یک شریک جدید ادامه خواهد داد. بلکمن این اتهامات را که او را به عنوان یک زورگو معرفی می‌کنند، قویاً رد کرده است.


منبع: https://vigiato.net/p/480853

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

توصیه جالب تهیه‌کننده XDefiant برای بازیکنانی که با باگ‌ها سر و کله می‌زنند

یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی XDefiant به تازگی گفته اگر بازیکنان نمی‌توانند باگ‌های موجود در بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *