ساخت دنباله انیمه Kaiju No. 8 تایید شد

با پایان یافتن فصل اول انیمه Kaiju No. 8، کرانچی‌رول و توهو از ساخت دنباله این انیمه با انتشار یک تیزر کوتاه خبر دادند.

پخش فصل اول انیمه هیولای شماره 8 با پخش قسمت دوازدهم امشب به پایان رسید و از آن می‌توان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و بهترین انیمه‌های فصل بهار ۲۰۲۴ یاد کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت ادامه این انیمه تایید شده است. استودیو توهو و کرانچی‌رول اعلامم کردند که دنباله انیمه Kaiju No. 8 در دست ساخت است و با اینکه مشخص نیست منظور از دنباله یک قسمت سینمایی یا فصل دوم است، اما می‌توان انتظار داشت که فصل دوم انیمه در دست ساخت است. 

استودیو Production I.G، سازنده انیمه Psycho-Pass و انیمه Heavenly Delusion وظیفه ساخت انیمه Kaiju No. 8 را بر عهده دارد که برای ساخت فصل دوم انیمه بازگشته است. علاوه‌براین تایید شد که کوکی اوچیاما وظیفه صداپیشگی شخصیت کاپیتان جن نارومی از اعضای دیویژن اول را بر عهده گرفته است که از آن به‌عنوان قوی‌ترین مبارز ضد-کایجو در ژاپن یاد می‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر تایید ساخت دنباله انیمه Kaiju No. 8 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمه Kaiju No. 8 اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر کیجی آندو و نائویا ماتسوموتو است که انتشار آن از نوامبر ۲۰۲۲ آغاز شده و تاکنون ۱۰ قسمت این مانگا چاپ و منتشر شده است. انیمه Kaiju No. 8 داستان کافکا هیبینو را دنبال می‌کند که مشغول به کاری است که کاملا با رویاهای کودکی‌اش تفاوت دارد، اما او اکنون در موقعیتی غیر منتظره گرفتار شده است و حالا با تبدیل شدن به یک هیولا، او دوباره رویای همیشگی خودش را هدف قرار داده است.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369516-kaiju-no-8-sequel-anime-announced/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سازنده و کارگردان سریال هری پاتر مشخص شد

شبکه HBO قرار است خانه جدید سریال هری پاتر باشد و همچنین سازنده و کارگردان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *