ساخت بازی رزیدنت اویل ۹ به صورت رسمی تایید شد

شرکت ژاپنی کپکام دیشب در جریان یک لایو استریم جدید به صورت رسمی، ساخت بازی رزیدنت اویل ۹ را تایید کرد.

شرکت کپکام دیشب قسمت جدیدی از سری لایواستریم‌های خود با نام Capcom Next اطلاعاتی از چند عنوان خود همچون Kunitsu-Gami: Path of the Goddess و ریمستر قسمت اول از سری Dead Rising با نام کامل Dead Rising Deluxe Remaster در اختیار عموم قرار داد.

اما در این بین شاهد صحبت درباره سری محبوب رزیدنت اویل هم بودیم. اواسط این استریم به نمایشی از پورت بازی Resident Evil 7 برای آیفون ۱۵ پرو و دستگاه‌های اپل اختصاص داشت. این بازی نه تنها برای این پلتفرم‌ها بهینه شده، بلکه از کنترل لمسی پیشرفته بهره خواهد برد تا حتما برای تجربه آن نیازی به کنترلر نباشد.

همچنین در بخشی از این استریم شاهد حضور کارگردان بازی «کوشی ناکانیشی» بودیم که مقداری درباره روند ساخت این بازی صحبت کرد، اما شاید مهم‌ترین گفته در انتها باشد که اشاره به ساخت یک نسخه جدید داشت.

ناکانیشی به صورت رسمی تایید کرد که بازی رزیدنت اویل ۹ هم‌اکنون در دست تولید قرار دارد. این اولین باری است که کپکام به صورت رسمی چنین چیزی را اعلام می‌کند. ناکانیشی در صحبت‌های خود گفت:

ما در حال ساخت یک رزیدنت اویل جدید هستیم. واقعا سخت بود که بفهمیم بعد از قسمت هفتم چه کار باید انجام دهیم. اما من یافتمش و اگر صادق باشم، حس می‌کنم ایده‌ای قوی است. من هنوز نمی‌توانم جزئیاتی به اشتراک بگذارم، اما امیدوارم برای روزی که می‌توانم این کار را انجام دهم هیجان‌زده باشید.

ناکانیشی علاوه بر اینکه کارگردانی قسمت‌های نهم و هفتم را در کارنامه خود دارد، قبلا به عنوان کارگردان روی بازی Resident Evil: Revelations و به عنوان طراح ارشد روی قسمت پنجم کار کرده بود.

طبق گزارش‌های موجود، کپکام قرار بود بازی رزیدنت اویل ۹ را تابستان امسال رونمایی کند، اما از این تصمیم منصرف شد. همچنین تاریخ انتشار احتمالی بازی حالا به اواخر سال ۲۰۲۵ یا اوایل ۲۰۲۶ میلادی موکول شده است.


منبع: https://vigiato.net/p/480501

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کپکام برنامه‌ای برای انتشار بسته‌های الحاقی برای بازی Kunitsu-Gami ندارد

همه‌ی ما می‌دانیم که کپکام علاقه دارد تا بازی‌های خود را پس از انتشار، با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *