ساخت اثر فرعی سریال آرکین به صورت رسمی تایید شد

اگر‌چه سریال آرکین با فصل دوم خود به پایان خواهد رسید، اما شبکه نتفلیکس به صورت رسمی اعلام کرده که آثار فرعی آن با محوریت سایر کاراکتر‌های بازی League of Legends ساخته خواهد شد.

با این که Arcane جزئی از دنیای بازی لیگ اف لجندز محسوب می‌شود، اما به لطف سریال فوق‌العاده خود هویتی مستقل به دست آورده است. این اثر برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۲۱ پخش و توانست میلیون‌ها نفر را از سراسر جهان با جینکس و وای همراه کند. پس از گذشت حدود سه سال، سریال آرکین قرار است با فصل دوم برگردد. اما این اتفاق هیجان‌انگیز با خبری ناراحت‌کننده همراه بود، زیرا اعلام شد که اثر مذکور در فصل دوم به پایان می‌رسد. خوش‌بختانه اتمام سریال Arcane به معنای پایان آثار اقتباسی از بازی League of Legends نیست و خالقان این اثر به صورت رسمی از ساخت سریال‌های بیشتر خبر داده‌اند.

تریلر جدید فصل دوم سریال آرکین منتشر شد + ویدیو

کریستین لینکه، خالق سریال آرکین، در یک ویدیوی جدید اعلام کرده که تیم سازنده همواره به فکر پایان این انیمیشن محبوب بوده است. او در رابطه با ادامه مجموعه لیگ اف لجندز در دوران پس از Arcane چنین گفته است: «سریال آرکین با فصل دوم به پایان می‌رسد. این اثر تنها سرآغاز سفر ما برای روایت داستان‌های بزرگ‌تر و همکاری با استودیو فوق‌العاده Fortiche مستقر در پاریس است.»

بازی League of Legends حاوی شخصیت‌های بسیاری با پتانسیل ساخت سریال اقتباسی هستند

لینکه مشخص نکرده که سریال‌های فرعی و آثار آینده روی چه شخصیت‌هایی تمرکز خواهند کرد. با این حال او اشاره کرده که سازندگان قصد دارند قهرمان‌های بیشتری از دنیای League of Legends را به شیوه‌ای مشابه جینکس و وای به تصویر بکشند. لینکه در این باره چنین بیان کرده است: «داستان آن‌ها فراتر از تصورات ابتدایی ما رشد کرده است و ما می‌خواهیم همین روند را با قهرمان‌های بیشتری داشته باشیم. به همین دلیل ما مشغول کار روی پروژه‌های بعدی به صورت فیلم و سریال هستیم. امیدوارم بتوانیم تا آخر سال اطلاعات بیشتری اعلام کنیم. ما هنوز در مراحل اولیه قرار داریم و انجام چنین کار‌هایی زمان‌بر است. اما مایلیم که هر زمان که بتوانیم، اخبار جدیدی را به اطلاع شما برسانیم.»

تریلر جدید فصل دوم سریال آرکین منتشر شد + ویدیو

فصل اول سریال آرکین با پخش ۹ قسمت به کار خود پایان داد. این اثر در میانه ناآرامی‌ها بین شهر ثروتمند و اتوپیایی پیلتوور و دنیای زیرین و فقیر‌نشین زان جریان دارد. شخصیت‌های اصلی این اثر، دو خواهر به نام‌های جینکس و وای است که پس از پشت سر گذاشتن دوران پر از رنج و سختی، حالا در نقطه مقابل هم قرار گرفته‌اند.

نظر شما در مورد پایان سریال آرکین با فصل دوم چیست؟ آیا موافق ساخت آثار بیشتر بر اساس دنیای League of Legends بوده یا ترجیح می‌دهید Arcane همچنان ادامه پیدا کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چرا حالا بهترین زمان برای یک فیلم جدید از مجموعه دراگون بال است؟

فیلم لایو اکشن Dragonball Evolution که حدود ۱۵ سال پیش ساخته شده، بدترین اقتباسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *